Var ett tag sedan..but I'm back on track!

Jaha så fungerar bloggen som den ska igen.. :) Hoppas ni som läser min blogg inte saknat den alltför mkt.. :P hehe..
Men vad har hänt då under de senaste dagarna? JO det har bla. blivit VÅR här i stockholm, underbart att bara kunna slänga på sig sin skinnjacka med en ynka t-shirt under.. :) Slippa äckliga mössa och vantar, fast min mysse åker ju på ibland endå förstås.. :) Man har sett en massa småkryp, nyss när jag var ute och gick såg jag en skalbagge som var nära döden, låg och sprattlade upp och ned den stackaren, hade bärgis blivit påkörd av en galen cyklist.. :( sen trampade man på ett tusentals myror som flitigt jobbade men stacken, själv blev jag som tokig och hoppade lite upp och ned, för myror är en av mina värsta fasor.. :S Usch, have to many bad memories från myror, minns så väl när en pytteliten svartmyra bet sig fast i mitt finger, HERREJÖSSES va ont det kan göra och vilken kraft en liten myra kan ha, jag skakade på hela handen men den var som fastgjuten i fingret, usch aldrig igen..Sen såg jag även flera vackra små krabater, nämligen fjärilar.. :) då är det vår vill jag lova..

image418
Såg massvis av sådana fjärilar idag..! :D

För er som undrar var jag igår en sväng till Täby och shoppade loss lite, dessutom blev jag irriterad på vad jag trodde var en bebis som skrek, men i själva verket var det låten i klädesaffären..konstig musik det finns nuförtiden.. ;) Köpte mig två tröjor, örhängen och en oversize halsduk..mkt nöjd..
Tränat har man också gjort, alldeles för mycket.. :P Även ikväll blir det skivstång tillsammans med Emmsing.. :D
Och igår gott folk började PRISON BREAK igen, SÅ spännande som vanligt, man satt som hypnotiserad i soffan..

image419
Thank god that Prison Break is back.. ;)

Idag då, 1 April och första skoldagen efter lovet..ganska trevligt att träffa alla igen måste jag säga, de är bara FÖR härliga, puss på er.. :D  Haft djurskydd med Veronica som delade ut hemska hemprov till oss.. :P fast hon gjorde ett tappert försök att lura klassen eftersom det är 1 april, men njaa vi är klipska vi, oss lurar ingen så lätt..
Projekt och företagande, Fredrik, Alex och jag kunde inte hålla oss för skratt när vi pratade om "framtids-tågen", haha 800 km i timmen och en klunga med överkörda och mosade människor och en lokförare som ständigt ler, njaa I don't think so.. :P Sen hade läraren Britta inte det så lätt med sina glasögon idag märkte jag, de låg på snedden hela tiden.. ;P
Idrott, smart som jag var hade jag totalt glömt kläder.. :S Spelade lite boll med Fredrik istället och dansade min egna hemmagjorda "Anabanana-dance" den var nog uppskattad I think.. :P Lunchen var oerhört god idag, nästan det godaste jag ätit i skolan någonsin om jag ska vara ärlig.. :) Tog vegetarisk som bestod av corn fileer, bulgursallad, och någon salsa i form av ananas, majs och tomat samt keso på det + två havreknäcken, yehess..! :D 

Sällis med Fredrik till tunnelbanan, han lyckades lura mig att det fanns någon konstigt språk som hette "Moluski" eller nått, haha faaasen 1-0 till honom.. :P Sen höll han på att spela en "brat från Värmdö" hela tiden och kalla mig för ghettobrud, wtf!!?? :O:P  
Utelåst när jag kom hem, smart att man aldrig tar med nyckeln, gick på en promenad tills bror kom hem från sin skola, sen fick han inte upp låset till dörren själv så jag fick ge honom instruktioner, haha herregud vilket tvillingpar vi är, IQ ligger HÖGT upp märker man.. ;)
Nu ska jag fixa lite mat, för snart bär det av till träningen med bussen.. :D

Tjingeling..! ♥

Jag SKA lyckas lura nån..hmmm...

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Hej Anabanana! Nu kan jag kommentera din fina bloggish igen! Yeeey! :D
Du, nu klagru inte på bbbbbrrrritta, hon kanske är världs bäst på att baka bullar, vad vet du om det!? ;)

2008-04-01 @ 16:21:01
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Josephine

jag skall gå på kaffe och njuta av det fina solskenet..har ni också fått känna av våren i Sverige?

2008-04-01 @ 16:36:15
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0