Våren? Hallå!?

Så här eländigt och snöigt ser det ur från mitt fönster right know:

266744-451

WTF hände med våren som jag var så lycklig över att det precis anlänt? Någon som vet? Jag är så trött att ha snö, kallt och slask nu..tror det var senast i förrgår jag la märket till att de sopat bort gruset på gatorna och vägarna, TYPISKT vårtecken, jag gick där för mig själv i solen och tänkte: NU är våren här på allvar! äsch bullshit.. :( Vaknade faktiskt inatt av att jag fick för mig att kolla ut genom fönstret, vad är det min syn får bemöta då!? SNÖFLINGOR! La mig ned på kudden och somnade om..ville inte "face the truth".. ;) Appropå min natt så råkade jag somna med tänd lampa och en spelande mp3 bredvid med, hade inte ens hunnit sätta in dem i öronen innan jag tuppade av, aja.. ;) Synd att slösa el bara.. Drömde en massa, måste ha med mitt "Dröm Te" att göra som jag drack innan I went for bed..det jag drömde var bland annat att jag var inne i ett TV-spel och körde någon egen ihopsnickrad lådbil, sen kom den goda feen som egentligen var en groda som svävade i luften med en grön klänning, helmysko, får nog ge mig av till en dröm tolkare.. :D

Jusste jag är ledig idag, yiihuuuuuuu!!

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

håller helt med! VILL INTE HA MER SNÖ NU, vill ha vår jue :( och sommar :D hehe, störda väder -.-

2008-04-09 @ 10:16:27
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Rose

Han gjorde en krabb/spindel liknande tatuering mellan skuldrorna

2008-04-09 @ 11:13:48
URL: http://lillagris.blogg.se
Postat av: Mari

Visst är det galet? Skitväder, skitsnö. Värst av allt är att det snöar fortfarande, men graderna är på plus så med lite tur kanske det övergår i regn...

Jag som börjat cykla till jobbet, sett nyckelpigor och hav av blåsippor och krokusar. Jag har till och med fått vårig solbränna i ansiktet så några vårfräknar krypit fram!

2008-04-09 @ 11:35:09
URL: http://yot.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

sjukt skönt vara ledig idag jao :D
jao, see you tomorrow :D

2008-04-09 @ 12:32:19
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0