Ägghuvud

Jag drömde en MASSA helmysko drömmar inatt..visserligen gillar jag att drömma, man kan ju få till så många roliga drömmar som är mission impossible i verkligheten..bland annat så drömde jag om en massa människor som ruvade på ägg i sina sängar, äggen stod där vid kuddarna hos folk som vackra konstverk med guld och en hel del glitter på, minns bara att jag gick runt och skrattade medan de som hade äggen blev skit lacka på mig...jaa som sagt mina drömmar har inte mkt logik i sig.. ;) fast ingenting är omöjligt, visst kanske det finns folk som ruvar på ägg därhemma..? ;P IDAG är det en STOR dag för en viss person, nämligen my good homie Emma som idag fyller myndig! :D Wooohooo för henne! Jag och Anna ska ned och fira henne med en massa bus senare ikväll, kommer ju garanterat bli en succé, you will see some pictures later, promise! ;D sen ska vi ju ut till Tegel och "break the ice" som vi säger, få se hur pass roligt det blir, men antagligen blir det a lot of fun! :D Nu vet jag inte varför jag snackar så mkt engelska..kollat för mkt på engelsk TV nu på morgonen kanske..nej ni, nu blir det en liten promenad i SOLEN, jaa ni hörde rätt, det är sol här i sthlm idag, kan inte göra annat än att le, HOPPAS verkligen det blir fint väder på Lördag när man ska till Zinkens IP och sjunga till Lars winnerbäck! :) håller tummarna already.. ;)


Congraaaatz too yaa!! ;D

Nu kilar jag, pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Thanks homie broo :D

2008-08-07 @ 12:42:54
Postat av: Anabanana :D

You're SO welcome honey! :D

2008-08-07 @ 13:13:40
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0