Bara så ni vet...

..så ska jag ALDRIG mera försöka steka ett par äckliga kycklingklubbor, FY BÖVELEN på det! Haha..Resultatet efter det blev följande: Rök i hela köket, en brandvarnare som jag INTE lyckades stänga av, äckelpäckel på hela spisen men hur var kycklingen?? JO fortfarande inte genomstekt, vad stod det på förpackningen? Stek kycklingen 15 minuter på varje sida, sedan klar för att servera! gjorde jag det? Svar JA, var den redo att serveras? Svar NEJ..så nu är fanskapet inne i ugnen för att brännas vid, NU jäklar ska den få! :P hehe..

Kommentarer
Postat av: natta

för Gisela sa nämligen att jag skulle hälsa dig att du fick komma upp och rida Love när du ville, även om hon eller Jessi redan hade ridit ;) haha, hon vart jätte glad för att jag sa att jag kände dig :P haha... Så det är bara att säga till om du vill ta en liten ridtur

2008-08-05 @ 19:30:55
URL: http://nattapatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0