Bastu

Okej så här är det...jag absolut ÄLSKAR sommaren, inga tvivel på det..värmen, solen, barfota, bada jaa you named it...men varför i hela friden ska inomhustemperaturen i huset stiga till bastu-grader..? ;S även fast man har alla fönster öppna, elemanten avstängda ska det endå vara mellan 40 grader och döden inne i mitt lilla hus..hmmm...jag har knappt fått en blund i ögonen på hela natten pga av denna stekheta temperatur som vållat in i mitt äckliga bordellrum (hehe syftar på lampan som lyser rött och som mamma alltid kallade "bordell lampan") sov liksom bara i underkläder OCH utan täcke dessutom, endå vaknar man upp mitt i natten med svetten rinnandes i pannan, ok överdriver lite där kanske but you get it.. :P funderade ett tag på att gå och lägga mig i badkaret samtidigt som jag öppnade kranen och lät vattnet dränka mig, men jag hann somna om innan jag tänkte tanken på att resa mig upp, tur var väl det.. :P hade ju vart en lagom chock för bror och papi att hitta mig ihopkurad i badkaret på morgonen...hehe och dessutom hade jag nog INTE kunnat stå upp om så hade vart fallet, så stelt och obekvämt som det lär vara där.. ;) nej tjingtjong nu ska inte jag sitta inne mer, nu blir det uuuut som gäller, myselimys... :D sen ska jag redan nu förbereda mig mentalt inför vad som komma skall, hehe nämligen Emmas lilla 18:års birthday nu på onsdag, ni vet vi ska bränna ner hennes hus och sen shaka litegranna runt den till låten don't cha, och de ni, det krävs lite mod och psykiska förberedelser ska ni veta.. :D haha..

Tjosvejs på er alla! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0