Beroende

Godmorgon! :) Sitter här och lyssnar på min nyfunna favoritlåt, nämligen Melissa Horn och Lars Winnerbäck - som jag hade dig förut..den är jobbigt bra, hade den på repeat hela natten igår innan jag somnade...tänkte lägga ut låten här men ingen av videorna hade tillåtelse för det så lite smått irriterande...Idag är det btw ABSOLUT sista dagen på sommarlovet och det spöregnar ute, inte så trevlans, vad ska man nu hitta på liksom? Fika eller en fruktsallad i Täby någon? ;) hehe..Kollade på schemat hur det ser ut för mig imorgon och till min förvåning började jag klockan 8.15..oh no det betyder alltså att jag måste gå upp klockan 5.00 imorgon för att hinna, yees känner mig taggad till max.. ;) hehe fast jag har sällskapsdjur i två dubbeltimmar så det är lungt, rolig kurs så I don't mind.. :) nej nu blev jag lite ställd, hjärnsläpp sådär så jag ska bege mig härifrån, men innan blir det till att checka upp en hemsida som bror givit mig där det tydligen finns kvar biljetter till Coldplays konsert nu i September.. :D Härligt, måste bara hitta någon att gå med först känner jag.. :S Jaja det löser sig, annars går jag med bror min..

Och jusste tråkigt nog blev det ingen middag med Emmsing igår kväll, hon hade glömt bort att hon skull iväg, men vi tar igen det en annan gång! :D Sure we will..

Ha en mysig dag folks! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

haha,vilken buse, då hade vi kunnat gjort nåt ;P

2008-08-17 @ 17:54:45
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0