Burn some cash

Tjena..! Sitter här mätt och belåten efter att jag lagat mig min egna lilla middag, blev rktigt gott faktiskt, rena rama husmanskosten för en gångs skull med stuvade makaroner, morötter, broccoli, blomkål, ärtor, bönor, sockerärtor och en falukorv av allra bästa slag.. :D yammi på det! ;) fast det var första gången jag gjorde stuvade makaronas så visst blev det lite små klistrigt av det hela men huvudsaken är väl att det smakar gott, eller är det nån som tycker nå annat? ;) Blev en heldag i Täby med Anna, vi hittade en massa fynd på rean, nästan farligt att befinna sig i ett köpcenter under rea-tiden, man kan ju komma därifrån med alldeles för mycket helt enkelt.. :S dessutom köpta jag mig lite "skymnings-te" eller vad det nu kallades, så för mig blir det en riktig "te-kväll" senare, myysigt.. :) sen gjorde vi även några "hemliga" ärenden som tyvärr är top secret for the moment, ni får vänta å se..satte oss även ned för en mindre fika efter en dramatisk upplevelse på hemköp där vi virrade bort oss totallt bland den röriga ombyggnaden, hehe karta och kompass tack! ;D satt nedanför rulltrappan och mumsade samtidigt som vi roade oss åt att kolla på alla möjliga typer av människor, en härlig blandning! :P När vi båda var nöjda med våra inköp så begav vi oss hemåt med tåg och buss..kikade även i i Å-centrum för att hämta ut mitt lilla paket som jag nämnde tidigare..sen tog vi oss en lång och härlig promenad hemåt från stationen, fast hujedamej va det blåste, man såg ju ut som ett yrväder i håret när man kom hem.. :P så nu blir det nästan till att ta en dusch för att få ordning på kaluffsen.. ;)

Och jag glömde kameran som vanligt och har ingen fantasi på vilket fota man ska ta, då här kommer en bild på oss två från Rhodos i Juni, hehe vi ser ju lagom sletna ut, jag iaf.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0