Den som dör får se

Suttit med en kopp te och lyssnat på musik..låter kanske trist trist men faktum är att det är really great, bara låta tankarna flöda och teet rinna ned och värma kroppen, riktigt mys måste jag säga.. ;) ibland kan man behöva lite avkoppling, eller vad säger ni? ;) sen var det of course lite extra skönt med tanke på den tidigare traumatiska upplevelsen med kycklingen, haha, men jag kan lugna er med att säga att den finally blev riktigt smarrig.. :P thank god for that liksom..sen var papi lite rolig nu innan han sussade in för natten:

Pappa: Anna du ser så rödblommig ut, du ser verkligen frisk ut!
Jag: Haha jaha men det kan bero på att jag precis tvättat ansiktet..
Pappa: Men OJ har du SÅ mkt smink att det döljer din naturliga färg??
Jag: Hehe men nej, vattnet gjorde så huden började rodna liksom, jag har inte haft nå smink alls på mig idag..
Pappa: Jaha så pass..

Men det där med sminket, undrar hur pass trött jag såg ut utan det egentligen, för ni skulle hört min granne tidigare idag runt 16-17 när hon plingadepå dörren:

Grannen: Nämen OJ väckte jag dig!?
Jag: Va? Nej absolut inte..

Måste sätt bra risig ut om hon trodde jag sov klockan 16.00 på eftermiddagen, haha illa verkligen men jaja.. ;P NU ska jag iaf hoppa i säng ska bli skönt, imorgon väntar en hekiskt men roolig dag med ballonger, pompa och ståt! :D

Godnattpuss ♥

Ååå så har vi btw ni fixat med betalningen till Skiathos resan, ska bli häärligt!



Ohlalala..

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vilken skön pappa du har! haha!



Det är hur skönt som helst att bara sitta och lyssna på musik och bara fundera!

2008-08-06 @ 10:19:28
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0