Emma 18 år!

Här kommer lite foton på kvällen då vi firade Emma's 18:års dag..! :D Tårta och paketöppning at Emma's place och därefter krogen at Tegelbruket in Täby..! :D Lyckat kväll blev det! Tänker inte skriva så mkt, för hur är det man säger? : "En bild säger mer än tusen ord!"


Jag och Anna innan vi körde på våran Extreme Makeover just for Emma..! ;)

Wiiie kungakronorna på och med varsin ballong i handen, sött!

Hehe självklart MÅSTE man ha varsin "tuta" också.. :D

Den fina kladdkakan jag och Anna bakade till Emma..! :D

Och ni skulle hört en skara med barn som cyklade förbi oss när vi marscherade mot Emma i dessa utstyrslar:

"Har ni vart på FEST eller!!??"
"Nej men vi SKA!!"
"Åååååhhh vart då??"

Hehe lite söta de där'a...


Anna hos Emma, fortfarande med partyhatten på och med en smarrig tårta framför sig. :)

Jennieman med sin fräänigaste pose.. :D

Födelsedagsbarnet! :D

Emma och Jenny :)

Jag och AnnaPanna med massa mumsmums.. ;D

Anna and Jenny do there happy faces! :D

Stackars Anna hann inte äta sin matlåda, tårtan blev hennes räddare i nöden! :P

Jennieman och jag med min heta *host* stirrblick.. ;S

Samling vid busshållsplatsen efter massa stress.. :P Jag ser lagom uppgiven ut.. ;) hehe..

Jennie i väntan på bussen..

Två små söta Annor.. :)

..och vi fick typ springa till bussen, så pass sega som vi var, haha but we made it! :D


AnnaPanna passar på att ringa en litet samtal innan påstigning av bussen.. :)

Jenny och Jennie på en högljudd buss.. :P

Awww my two cute ladies Emma och Anna.. :)

Sofia och Jennie på roslagsbanan..

Sofia var'e här!

The Rhodos gang is back on track! ;D

Efter en resa på 40 minuter vandrade vi en bit för att sedan stå och köa en kortis till Tegel, but then we finally got in! ;D och då blev det skavplåsters påtagning och sedan DANS! :D


Sofia och jag är lagom glada.. :) Och Jenny därbakom döljer tydligen nått, hehe.. :P

Emma och Jenny é söta.. :)

Aaaww det är äkta schäärleek! <3

Tre coolingar: Emma tha man, Jenny och Sofia :)

Haha jag får be om ursäkt för denna bild.. :P
 
Träffade även på Karin som var där och dansade järnet, haha och bakom ser ni Annas arbetskollega, helt GALEN! ;P Och självklart ska jag visa mitt absolut bredaste leende, vaddå glad liksom? :P

Karin, Ida och Anna i full färd på dansgolvet.. :)

Emma verkar shaka på bra där, hehe Jenny ser däremot lite misstänksam ut.. :P

Hääärlig bild! Lite småcrazy sådär.. ;)

Emma och Jenny körde på lite "dirty dancing".. :P

Lite svårt att få med alla...

..men DÄR lyckades det liiite bättre! :D

Haha jag och Anna har allsång, syns det?? :P

Schteekigt..! ;)

Blev en lyckad kväll med en massa dans och UNDERBART sällskap!! :D Detta måste göras om snarast! Och en än gång: GRATTIS EMMA HONEY! :D

Puss på allt detta ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Tack lilla Anna :D

aaaww men Anna du ahr jätte fint hår jue! :O :)

2008-08-07 @ 20:51:39
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Aaawww sötis! :D hahaha! Såg riktigt rolig ut festen för Emma ;D

2008-08-07 @ 21:17:25
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0