En brandvarnare för mycket

Herrejösses vad dagen vart seg helt plötsligt..jag har verkligen INGENTING att göra..fast det blir det ju ändring om exakt 4 timmar och 20 minuter, men det är ju en evighet innan dess ju.. ;) Vad har man då gjort i sin ensamhet? Jomen typ käkat en smarrig nektarin som jag btw höll på att tappa på golvet av min fumlighet, sen har jag töntat mig framför spegeln med lite grym musik och tagit mig en lååång och varm dusch, helt underbart, jag vill verkligen ge extra cred till denna genialiska person som uppfann duschen, jag menar tänk hur skönt det är och efteråt när man känner sig hur freeeesch som helst och luktar like a blomsteräng, haha, livskvalitet e var'e e! ;D Nu ska jag tråka vidare och förebereda lite inför kvällen, sen måste jag bara ställa frågan vad fasen alla brandvarnare har emot mig?? Jag menar igår så började ena tjuta fast det knappt va nå rök i huset och idag har den andra börjat konstra sig med att pipa varannan minut, så irriterande, nää brandvarnare och jag är verkligen inte bra polare, bara att inse.. :P och nu sitter jag här och blir plötsligt jätteförvånad: Min bror lyssnar for the moment INTE på Håkan Hellström! :O tänk va underligt livet kan vara.. :P


Såhääära glad borde man ju vara right know, men icke.. :S

Puss å må gött.. ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är hon sjukt söt!? :) En liten gullunge är vad hon är ;)

Jadu AnaBanana, jag ska skicka ett marsvin på posten till dig så att du inte behöver sakna marsvin lika mycket ;)

2008-08-06 @ 17:14:15
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Ibland är det ju skönt att inte ha något att göra, bara få koppla av!



vilken fin bild!!



svar: TACK! Antagligen, dom ringde och ville ha mig nyss!

2008-08-07 @ 11:09:05
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0