En vanlig Söndag

Heeej! :D herregud vad jag INTE kunde sova inatt..lyssnade på musik till typ klockan 3.00 och stirrade ut på den klara stjärnhimlen, rätt mysigt iofs, men störande att inte kunna få en blund i ögonen, sen fick jag ett mess från Emilpemil som frågade hur man mådde, det var gulligt då blidde man glad ;) runt 4.30 kom min terrorist till katt in i rummet och kloade sönder mina lakan i hopp om att få liite uppmärksamhet för att jag skulle masa mig upp ur sängen och ge honom mat, but hell no den pojken fick vänta! :P elaking till matte man är...känt mig lite bättre till mods idag, vart ute ch gått, vart i Täby och efter många om och men handlat ett par passande jeans, dock fick jag lägga ut lite väl mkt pengar för att hitta the right ones, men ibland är det värt det, jag menar jeans har man ju i en evighet, förhoppningsvis.. :) Nu sitter jag och inväntar att trampa iväg på min gamla skrutt cykeln, ska nämligen till Friskis och bygga lite muskler inför Grekland i September.. ;) jag kommer troligtvis dö under passet men äsch ibland måste man ta den chansningen, haha.. ;) wish me good luck people! :D Efteråt blir det restaurang med papi och bror, mys å det!

Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vilken katt du har och jobbigt att inte sova tycker ju jag!



Svar: Ja, det gjorde jag nog!

2008-08-31 @ 16:52:53
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0