Fördomar?

Haha jag tror min kära far är lite anti-amerikan eller något, ni skulle hört när vi satt och diskuterade om underbarnet Phelps igår framför OS:

Jag:
Alltså han är ju sjuk verkligen, HELT överlägsen de andra! (menar då ordet "sjuk" på ett annat sätt, jaa you get it)

Pappa: Ja han är sjuk! Jag menar se på hur han ser ut, han ser omänsklig ut, helt oprotionelig, armarna är längre än kroppen, händerna är för långa, han ser ju ut som en apa, så visst är han sjuk..

Jag: Men alltså jag menar inte sjuk på så vis..han kan ju inte rå för att han ser ut som han gör..

Pappa: Aha nej det förstås..det jag försökte säga var bara att han är...gjord för att simma!

Hehe snällt avslut iaf..

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

haha vilken underbar konversation!

2008-08-17 @ 12:23:34
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: milla

ANNNA, igår åt jag sushi.... men bestik!!!!

2008-08-17 @ 13:28:41
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0