Inte regn som faller

Morsning korsning! :) Gissa vad jag hörde när jag vaknade upp i morse? SPÖREGN..inget ovanligt right know iofs, men lite kul att säga bara.. ;) fast nu är det faktiskt uppehåll, härligt, för jag ska ju busa med Emmsing i stan i dag, fast om inte vädret är med oss är det helt enkelt fram med paraflaxen, så enkelt var'e med det :) vi kommer ha trevlans oavsett, nothing can stop us, inte ens lite sketet regn, nejnej.. :P Inatt ansåg jag mig själv lite våldsam, var nämligen så att mina två små katter ockuperad min säng, så jag fick ligga som i fosterställning för att få plats, hehe, tills slut fick min kropp dock nog och jag är rädd att jag råkade kicka till dem en eller flera gånger med fötterna..så när jag vaknade låg de båda på mattan nedanför sängen, aaaww..hoppas verkligen inte att de fått några bestående men efter den "boxningsmatchen" med mina ostyriga fötter...och jag har drömt en massa obehagligt, var till och med så att jag vaknade till och sa: "NEJ!"  haha då är det serious vill jag lova.. ;) nej nu ska jag försöka slå guiness rekord med att bädda sängen på snabbast tid sen blir det lite klädesval and some makeup innan man spurtar ut till bussen, ni vet jag är alltid ute i sista minuten.. :P måste bli en förbättring alltså.. ;) 


Aww mina söta små missar.. :)

Ha en mysig Fredag! ♥






Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Fan vad jag inte gillar spöregn! Inte att bli väckt av det heller!

haha söta katter söt bild på dom!

2008-08-08 @ 12:17:25
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0