Jag hjärta träning

JA hur gick nu mitt träningspass ikväll då? trodde verkligen det värsta, dvs att jag skulle ligga som en strandad sjöko i Friskis hallen och kipa efter andan samtidigt som musklerna är som ett stycke bandspaghetti..men hör och häpna så var icke fallet! :D Det var SÅ himla kul och aldrig i mitt liv har jag känt mig så taggad! Jag "pumpade" som aldrig förr hela passet igenom och det var så himla kul att jag inte kunde sluta le samt att alla wonderbara låtar som spelades upp gjorde så jag sjöng med..åhh ett sant halleluja moment blev det verkligen, vad vore livet utan träning? you tell me.. ;) sen att avsluta med skön stretching gör inte saken sämre..MUMS på det! :) sen som grädden på moset blev det en middag på Bergas godaste pizzeria där jag avnjöt en avocadosallad för att stilla mitt avocado beroende, jaa ni vilken kväll.. :) och om en timme blir det en långpromenad med Emma tha man och Flodan, looking forward to that.. :D


Jag gillar'e! :)

Och så här'a glad var jag innan träningen, haha.. ;)

Ha en mysig söndagskväll folk å fä!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0