Lätt å baka brö å kaka..

Precis kommit hem från Anna..vi var som sagt först en sväng till ICA, där träffade man en massa trevlig personal som pratade med en och frågade hur Rhodos resan hade vart, hehe stammis I know.. ;) vi gick runt där och körde på vårat vanliga lite oseriösa snack: Kanske lite havregryn, den här, neej, haaaavre...hehe vi knasar till det ibland, men vi inhanlade lite hemliga grejer (top secret sen igår yaa know) och jag fixade även lite ingredienser till dagens middag + mina älskade russin som jag suktat efter nu i månader.. ;) sen bar det av mot Anna's place för att baka lite yammi kladdkaka och fixa lite smågrejer, vi e så grymma på att planera! :D så får vi verkligen hålla tummarna på att hennes papi INTE vräker i sig hela kladdkakan, hade ju vart en skandal måse jag säga.. ;) Gick sedan hem runt 15.00 tiden och svor nästan hela vägen lång för vädret var så elakt..ni kan förstå hur himla skönt det var att komma innanför dörren, till värmen och sätta sig ned i soffan med en dundergod nektarin att smaska på.. :) det är grejer det! ;D Nu ska jag försöka värma mig själv så gott det går, fryser som attan.. :S


Sinnesjukt gott..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Kul att personalen känner dig så väl! haha! Russin gillar jag inte! Men kladdkakan tar jag gärna!

2008-08-05 @ 17:20:26
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: Kladdkaka är väldigt mycket vassare!

2008-08-05 @ 18:07:09
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0