Ljusblåa dagar seglar förbiiii..!

Goodmorning sweeties! Sitter här med utsikt över ängen och vägen, det verkligen ööööser ner regn i massor, hela min dagsplanering åt pipsvängen med detta väder.. :S Jaja får göra det bästa av situationen, men jag kan inte förtå hur mkt vatten som kan komma från himlen egentligen? Har regnet hela natten, non stop, hade svårt att somna eftersom det knastrade så mkt utanför av de tunga regndropparna och blåsten som slet i träden..hehe tack och lov finns det en genial människoa därute som uppfunnit mp3:en som räddade min natt måste jag påstå..lättare att somna till musik.. :) (nu skriker lill katten på mig att hon vill gå ut, vilket hon INTE kommer att göra, hon kommer stå där i dörröppningen, lukta lite för att sedan fnysa åt regnet och vända å gå in..) anyway, idag klockan 12.00 ska jag iaf pallra mig till ICA för att möta Anna, vi ska handla lite grejer och dra hem till henne för att baka lite, trevligt trevligt, vi måste verkligen börja ta tag i våra baktraditioner ;) nehee nu ska jag halka i duschen och sjunga lite innan jag gör någonting annat..


Lill katten får äran att pryda min blogg idag.. :)

Singalong! ♥

Och imorgon is it a big day! Emma tha man fyller myndig!! Wiiiie!! :D då lär helvetet brytas lös, haha ;P

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vilken söt katt!



regnet suger verkligen, man vill ju verkligen inte gå ut. Vilket är det man borde göra på sommaren!

2008-08-05 @ 10:40:40
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: ja, verkigen supersöt!

2008-08-05 @ 14:17:58
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0