Nojiga jag..

Gokväll! Nu har jag fått en sådan där öm och jobbig nacke/skuldra igen, aj aj aj, inte skönt överhuvudtaget, sen strålar det liksom upp emot huvudet också så man får sådan där småirriterande huvudvärk, just hate it.. :S Så är jag en sådan person som också blir så nojig över sådana saker, ni vet verkligen letar fel: Tänk om det är det här...eller, jag har hört att om man... så jag gör allt mkt större än vad det kanske är..allt jag behöver nu är nog egentligen en genomkörare med massage och spabehandling, mums det hade vart någe! :D men sånt har man ju knappt aldrig tid med...nej om det inte blir bättre snart så måste jag tyvärr nog knacka dörr hos närmaste doktor.. :( mmmm men vill inte...just nu är jag bara SÅ himla glad över mitt lilla tillfälliga botemedel, jag har sagt det förut, nämligen det genialiska tigerbalsamet, I like! :)



Lite övrigt för ikväll då, jag har sett på filmen Bombay dreams, faktiskt ganska sevärd :) och till det hade man självklart lite temagrej med ett dundergott orientiskt tee, som jag härlig nog för ha HELT för mig själv då papi hates it och bror min är mera åt kaffe-pojke-hållet.. :D so I'm happy! ;) Sen var jag ute och gick, men OJ va rök det var i luften, blev ju som jag skrev tidigare idag, en askkopp av alltihopa, nu vet jag iofs inte om det var sådan typ av rök men det var alldeles immigt i hela luften och luktade verkligen rök..nästan så jag kände behovet av syrmask där ett tag.. :O sen så måste jag berätta lite om Emmas och min lilla flashiga affärsplan här medsamma, inga hemligheter här inte, vi ska öppna en egen klubb med en massa härligheter, haha, hetare än ALLA klubbar på Rhodos barstreet togheter, de ni! ;D ok in our dreams men det är alltid kul att ha galna fantasier, eller vad säger ni? Ingen skada skedd av lite busigheter..nepphepp.. ;)

Så har jag känt mig lite nedstämd i dag, vet inte riktigt vad det kan bero på, kanske för att det finns SÅ många ögonblick, händelser och personer som jag saknar, blir lite för jobbigt för mig bara, överflöd av känslor, men det blir bättre ska ni se, alla har vi våra perioder här i livet..up and down lika a rollercoster..nej ni nu ska jag nog sova och drömma massa mys..! :) Sov sött på er! ♥     

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Tigerbalsam är bra mot sånt där! Det håller jag med om!

2008-08-02 @ 10:11:24
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

hahah :O sorry, joo jag vet :O därför jag inte vill tänka på det :/

Åhh :/ jobbigt det där med minnen och personer, och inte bra du e nedstämd :O

Men hoppas du drömmer ngt riktigt mys ;D

2008-08-02 @ 10:28:18
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0