Räddare i nöden

Tjenixen, hur står det till på kvällskvisten? Idag runt eftermiddagssnåret blev jag jätteglad när en viss Emmsing ringde mig för att fråga om hon kunde titta över en stund at my place, självklart liksom, var endå ensam hemma och tråkade i regnet med en bok över huvudet.. :P Så hon kom åkandes på moppen för att ägna lite av sin tid åt att prata och skratta lite med mig, underbart! :D vi pratade om allt från mat (jag blev btw grymt avis på hennes sushilunch, hehe) till knasiga personer som vill meddela hela världen att de har mens, haha, jaa vi är grymmers på att komma på intressanta samtalsämnen, don't you think? ;) sen envisades hon om någon tröja med prickar som jag tydligen skulle äga, men jag tror lilla Emmsing drömt alltsamma..för hmmm jag har ingen aning vilken grå kofta med färgade prickar på som jag skulle äga eller har ägt..detta förblir ett mysterium..vi hann även bli rädda för åskan och blixtrarna som körde en liten föreställning för oss utanför mina fönster, sen var Emma lite väl klåfingrid och ringde upp två personer av misstag från min mobil, haha..så ni som känner er träffade vet nu varför.. ;P Framåt middagsdags begav sig Emmsing hemåt och jag lagade världens middag med thaikyckling, päron och fullkornsris.. :D delicious..Tack Emmsing för den lilla pratstunden idag, precis vad jag behövde! ♥


Bästa bilden på oss ever, just love it! ♥

Men herrejösses jag måste ju snart börja packa lite inför Göteborg imorgon, Anna och jag ska åka med buss 624 som går 06.24...sicken tid va, men det är lika bra att börja öva sig inför skolstarten vettni.. :P ska bli buuuusigt kul på Sveriges baksida, fast sju timmars bussresa är man inte direkt taggad för, but damn det är värt besväret.. :D Emma tha man däremot får det lite mer bekvämt genom att hon åker ifrån Småland.. :P tsss att hon always ska få det bästa, men nu är det iaf slut med barnrabatter för hennes del, ehhe måste svida bra mkt.. :P och tack tack tack till min pappa som köpte med sig en massa rese "godis" till mig, nämligen vindruvor och en massa andra läckerheter! :D

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Tack själv sötnos! Ja absolut bästa bilden då oss! Hur kunde den bli så bra? hahha =) måste varit fotografen som var så proffsig sen är ju vi otroligt snygga=) hahha Pusshej ÄLSKAR dej<3

2008-08-11 @ 21:05:57
Postat av: Milla

SUPER!! Jag som bara trodde det fanns in da CALIFONIJAH! Nu blev jag lycklig :) !! Förlåt mig, men jag är faktiskt 1 år yngre än dig. Och därför har jag inte upplevt lika mycket som du har. Det är den enkla men dock skammsna förklaringen till min okunnighet. Ursäkta mig. /yo brohoe

2008-08-11 @ 21:40:02
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: malin

du låter som rena mästerkocken du anna =)!

nu har ja btw ännu en ny blogg eftersom att den andra krånglade ^^

2008-08-12 @ 13:43:05
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Fin bild på er ju!

Nu blev jag också avis på sushilunchen. Jag vill ha sushi kom jag på...

2008-08-12 @ 17:26:44
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0