Regnfri konsert? JA tack!

God förmiddag! Idag gick jag faktiskt upp vid klockan 10.00, chock jag vet, men anledningen är att jag var tvungen att sova extra länge, äta en rejälare frulle eftersom det idag inte kommer bli någon riktig middag då insläppet till Winnerbäcks konsert börjar 17.00, så jag och mina två girls Emma och Anna ska bara äta en senare lunch på någon restaurang i stan, trevlans det med! :D Och just nu sitter jag här och är överlycklig, för det är SOL ute, vad hade vart tristare med en regning konsert liksom? :P så jag ska hålla tummarna stenhårt på att detta väder håller i sig tills ikvälll.. :) snälla ni kan väl hjälpa mig? ;) Vart ute och promenixat en sväng och har nu precis ätit upp min frukost, mums med kokt ägg och fil med mumsmums i.. ;) min katt Melvin var aningens avundsjuk när han själv satt där och stirrade ned i sin skål full med krispiga och hårda torrfoder bitar...aaaw ibland kan det inte vara lätt å vara bondkatt på kantarellen, men de brukar ju få tonfisk flera gånger i veckan, så man tycker faktiskt att de inte ska klaga.. ;) jag skulle dö för att få den delikatessen på tallriken så pass många gånger i veckan, hehe.. ;) kanske överdriver aningens eftersom jag skulle tröttna pretty fast och kalla det för "kattmat" resten av livet som min bror gör right know: "Anna, hur kan du tycka kattmat är gott?" elakingen där.. ;) Han är förresten en liten diva har jag noterat idag..han skulle nämligen spela match nu på förmiddagen och jag stod i badrummet samtidigt som honom och borstade tänderna..plötsligt tar han fram värsta geléburken samt en hårspraysflaska OCH platttång till luggen och börjar styla håret som aldrig förr: Vart ska du? undrar man ju då: Jag ska spela match.. What? krävs det att man ser ut som en fotomodell då eller när man endå ska bli svettig och utpumpad? Haha äkta diva måste jag säga, Ronaldo watch out här kommer Erik! ;)

 
Lars Winnerbäck på Zinkens IP idag, sen får man se Krunegård på köpet också! :D

Nu ska jag ta mig en lååååång varm dusch, mysigt.

7 Pussar too yaa.. ♥

Sen är jag jätteglad för Markus Krunegård är förband åt Winnerbäck idag! :D Wiiiie! JACKPOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0