Regnpromenix with my homies

Nu har jag nästan precis kommit hem från promenaden med de oerhört coola töserna Emma och Anna.. :D Vi gick våran gamla road längst med Rugby lagets åkrar, hästhagarna och de lååånga asfaltsvägarna.. :D myspys trots att det småduggade lite, tur att man hade man Anna som alltid är lika flashigt utrustad med paraflax.. ;) vi pratade om..jaa allt som tjejer i vår ålder gör, hehe behöver inte gå in på det, NÅTT måste man få ha hemligt här i livet.. ;) fast vårat lilla möte höll på att urarta när Emma och jag drog upp gårdagens derby match mellan gnaget å bajen, herregud vilka aggressioner vi fick ut på varandra..jobbigt att man aldrig kan sluta käfta emot, man blir ju sur på söderkärringen, haha.. ;D Anna följde med en längre bit eftersom hon skulle hämta kladdkakeformen som Emma haffat åt sig i hopp om att det en vacker dag skulle bli hennes.. :P nejdå inte alls..så vi stod och pratade med vara dra under Annas paraply alla tre och skämtade om att paraplyet skulle slås ihop och vi blev fast därunder, skoj skoj, men vi hade garanterat hamnat på psyket om vi hade börjat prata under ett ihopfällt paraply.. :P inte så vidare normalt menar jag.. ;) sen MÅSTE vi börja ta tag i våra traditionella taco kvällar at Emmas place, var år och dar sedan sist and I miss it.. :( men snart så smäller det igen! :D Imorgon gott folk har jag sovmorgon! ;D ÄNTLIGEN! Visserligen går jag till klockan 16.30, men what tha fuck det är värt det, slipper gå upp klockan fem liksom, yiihuuuuu! :) Nu blir det bums i säng, ganska tidigt för att vara jag men äsch har inget annat för mig så.. ;)

Godnatt! ♥


Vi är sannerligen en het trio.. ;) Kärlek till de två brudarna längst till höger.. ;)

Kommentarer
Postat av: Rose

Haha fan kan föreställa mej att paraflaxet slås ihop haha börjar garva som fan XD

2008-08-26 @ 23:53:37
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0