Täby dag 2

Jaha så har man vart i Täby idag igen, fast med den andra Emma, alltså Emmsing.. :) Vi åkte in vid 13.00-tiden och var där i princip hela dagen tills stängnings dags.. :P även idag var det galet mycket folk eftersom barnens helg var inne på sin slutspurt..fasen, Mora Träsk va ju där..nu ska vi ut på tigerjakt.. en sann el classico! :D Vi var inne i alla möjliga butiker och strosade runt, hittade lite fynd här och var, för mig blev det ett par leggings å en sjal, som hittat för höstmörkret.. :P sen käkade vi fruktsallad och päron, yammi yammi.. ;) innan hemfärd blev det x antal toalettbesök och lite insmörjning av body shops mumsiga body butter, hehe eller det var mest jag som var oseriös och provade alla tester medan Emmsing köpte sig en å annan produkt.. :) vi orkade inte trängas bland folk på bussen hem så vi tog oss en liten promenix över till statiol där Emma köpte en mumsig risifrutti och jag sa "awwwww" till de söta små minipizzorna som de sålde, hehe grymt små å söta.. :) innan buss numero dos kom så körde vi lite fotografering av oss själva och jag höll seriöst på att frysa ihjäl av de kalla vindarna..sen hade vi en lite flamsig konversation när vi väl slagit oss till ro på bussen:

Emma: Men jag åker vidare...ska åka och hoppa av vid Österskär..
Jag: Jaha..inte Åkersberga station då? eller?
Emma: Jo..eller nej Österskär..
Jag: Jahaa Österskär jaa..men asså vad hände med Åkersberga station?











Jag vet, ganska många ego bilder på oss, men det är bara för att vi är så söta.. ;) tihii..

Om ni undrar så var det har oseriöst, så dumma är vi konstigt nog inte.. ;) Så Emmsing åkte vidare till Österskär och jag fick förfrysa mig ytterligare 20 minuter i vänten på nästa buss.. :P stod bredvid 4 fjortisar som blåste bollmande rök i ansiktet på mig, fybubblans vad jag är rökförgiftat right know, men men..kom hem och möttes av en busig Cameron och en glad bror, härligt med lite främmande.. :D så vi har ätit mumsig lax med couscous och kollat på Pinnochio, eller hur pojken med den långa näsan stavas, you get it.. ;) Just nu springer lilla Cam mest runt och tigger chips som aldrig förr, hehe gullig.. ;) Nej mina vänner nu blir det matteläxa och plugg..och NEJ vad jag inte orkar gå upp klockan 5 imorrn.. :S

Ha en trevlans kväll allihopa...! ♥

Och TACK Emma för en wonderbar dag at Täby! :D

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Tack själv sötnos!:D Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-08-24 @ 20:39:59
Postat av: Anonym

Tack själv sötnos!:D Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-08-24 @ 20:40:31
Postat av: Rose

Va söt du e på bild nr tre, påminner om en jätte glad lotta på bråkmakagatan :)

2008-08-24 @ 22:06:16
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Oh, nu ska vi ut på tigerjakt är ju så klockren!!



fina bilder!

2008-08-25 @ 18:14:32
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0