Te time

Om det nya teet..det var helt galet gott måste jag säga, sen stod det följande på förpackningen: "Gör så du blir lugn och harmoniskt efter en stressig och hektisk dag"  och det måste fasen stämma, men blev verkligen alldeles lugn tro det eller ej, värmde som bomull i halsen, underbart! :D Jag är verkligen töntig med alla mina te-sorter, men det är ju barnsligt spännande att prova nya smaker.. :P och HERREGUD vad det kissas härutanför, kan det inte sluta regna nu, börjar bli lite way too much om man säger så.. :S Jag åå pappa skulle ta oss en promenix över till katten Mimmi som vi så snällt passar, våra paraplyer höll seriöst på att slitas sönder i den starka vinden, kändes ett tag som om jag var på väg att förvandlas till Mary Poppins eller liknande.. ;) när vi väl kom fram till huset då, var katten där? NEJ, så vi fick vända, haha men positivt var det att man fick röra lite på påkarna :D Nej ni, nu ska jag krypa ned under täcket och lyssna lite på musik innan John Blund kommer å strör sömnpulver i mina små ögon..


Jag är en äkta te fantast I know.. ;)

Godnatt på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

ÅÅh jag älskar tee :D ! Min morbors frus föräldrar (haha) köpte ett grönt tee till mig i Kina, Smarrigt! plus att själva asken är jätte fin! :D Men det står på kinesiska så jag förstår inte så mkt :P

2008-08-05 @ 11:58:58
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0