Usch jag e en buse..

..för jag var jätte förkyld imorse, orkade verkligen inte masa mig ur sängen och bege mig till skolans kickoff...vad gjorde man då? JO åkte in till Globen med AnnaPanna, träffade Emma shakade bland tha frutas på hennes jobb, knarkade lite "röda gubbs", snackade skit, lodade i bajen lägenheten på söder, tittade på OS med de två härliga töserna, gick på stan med Anna och fick skavsår on my feets, åt asiatisk buffé på ett ställe vid drottningsgatan, Anna och jag hade dock oturen att hamna bredvid två grabbs som hade käkat blängsylta till frulle eller liknande, hehe störande att ha två ögon stirrandes på en hela tiden.. :) men vi frossade i den goda maten och fick lite flashbacks feelings när vi plockade på oss vattenmeloner och annat mums på fruktbuffén efteråt, vaddå Rhodos 08 liksom? ;) mysigt. Sen hjälpte jag Anna att hitta vägen tilbaka då henne lokalsinne inte vart det bästa på sistonde, haha..men vi klarade oss hela vägen till t-centralen där vi, eller jag köpte mig lite tuggummi och Anna körde på sina traditionella Läkerol split tabletter..nu orkar jag tyvärr inte skriva mera, hehe har ingen motivation left liksom, men vi tog oss hem med den underbara buss 624:an, som är en räddare i nöden måste jag säga, puss på den! Tack för en trevlans dag Emma å Anna! :D alltid lika "happy face" av att se er.. ♥

Och jag är SÄMST på att förstå skämt:

Emma: Vet ni vad Usama bin ladin badar i?
Anna: Nej..
Jag: Hmm nej...
Emma: "Irakvatten" (I rakvatten)
Anna: Hahahaha
Jag: (tror jag fattar skämtet fast jag inte gör det) Hahahahaha..
Emma: Fattar ni?
Anna: Ja, hahaha..
Jag: Hahahaha....eller....va?
Emma: Jaa "I rakvatten"...
Jag: haha jaa precis Irakvatten..haaha..
Emma: Rakvatten Anna..du vet man rakar sig..
Jag: HAHA VA!? var det SÅ DU mena!? HAHA fan va bort jag är!

Bra att man skrattar åt ett skämt som man egentligen inte fattar vitsen av.. :P
Puss på er! ♥

Lite bilder:


Emma's little frutas jobb..

Anna mumsar "minisar" ;)
 
Dagens beroende blev: Minitomater!

Anna koncentrerad på maten.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0