Drippelidropp

Ååh nu är man hemma...efter en shoppingsväng i Täby..fanns dock knappt någonting som passade en liten småkräsen dam som mig, men finally hittade jag faktiskt en jättsöt vit blusaktig tröja + ett par ascoola stuprörsbyxor i färgen ljuslila, totally my style.. ;) mötte upp papi senare, han var snäll och köpte mig ett tuggummi paket, så nu blåser man bubblor för fullt härhemma, nästan iaf.. ;P Stannade vid pizzeria Arena och åt lite mums, jag körde som vanligt på en sallad, västkustsallad denna gång med massa smarriga räkor och tonfisk, så nu har cellerna fått sig en rejäl dos av fiskprotein, mkt bra! :D Pappa däremot brassa på med en pizza, men dock en vegetarisk, kanske för att göra mig lite stolt, hehe.. ;) Sen har gud kissat ned över sthlm non stop hela dagen typ.. :P bra men trist på samma gång..man kan ju inte vara ute och busa lika mkt kanske som man kan göra när solen skiner, men som sagt det finns inga dåliga väder, bara....jaa you get the rest ;) man får ju hoppas på att vädret bara är någorlunda bättre tills imorgon då man ska in till stan och vandra, hålla tummarna är allt man kan göra i dagsläget.. :P äsch nu ska jag försöka göra någon nytta av de sista 5 ½ timmarna av denna Lördag, usch det där lät riktigt deperimerande, tiden går alldeles för fort.. :S


Regniga dag..D

Puss på er alla ♥

Och jag MÅSTE sluta missbruka tuggummi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0