Banana goes blondie..

Åhh jag orkar inte skriva.. ;) Men kort och gott om dagen...på morgonen färgade jag mitt hår sådet nästan blev vitt så nu ser jag ut som en gammal tant, nää men jag är väl ganska så nöjd.. :P sen hade man sällis av Jenny som satt och tittade på medan mitt huvud packades in i en lila färg.. :PKom dock försent till skolan men jag skyllde på "tandläkaren" : Jaha men det är helt ok!" sa Thomas, puuuh räddad! åt min "egen ihop plockade sallad" till lunch, Fredrik envisades med sin "varma mat" medan jag och Alex frossade i plaskig sallad med "kräftisar" i.. :D på lunchrasten ringde vi någon Emanuel och checkade läget inför Sydafrika resan, herregud jag kan knappt tro det att det är snart om typ bara två månader som man ska ned till självaste Sydafrika och jobba med lejon, helt galet, min DRÖM sedan lääänge, och nu slår den in!! :D Bara man inte blir borttappad på vägen, får galna malariamyggor efter sig eller blir uppäten av en inföding så är det ok.. :) Börjat med en ny kurs har man också hunnit med att göra, nämligen religion, my favorite, jagska banne mig läsa om buddhismen, grymt intressant! :) NU ska jag få MVG i ett "Emma ämne".. :P hon är ju lite snål måste jag säga, hehe.. ;) Sista timmarna hade man svårt att hålla ögonen öppna, men med lite Ramlösa balans och en frukt som man inte minns namnet på, trots att jag och Malin höll på att klura på det i en timme, höll man gnistan lite vidliv när man gick igenom foderlära om hundar.. ;) Halv fem fick man lämna skolan, helt ur och snurrig i huvudet.. :P men med ett glatt humör då alla galningar i klassen är så sköna.. :D

HAHA och min och Malins lilla misstolkning vid skåpen, när vi diskuterade ett tjejpar som var tillsammans, Malin skulle då säga att hennes mamma var lite emot sånt..men hon började med följande:

"Min mamma är en sån..."
 
Haha jag trodde då att hon menade att hennes mamma var lesbisk, fick värsta chocken innan vi båda brast i skratt och var tvugna att med hjälp av skåpen hålla oss ståendes på benen.. :P underbart att skratta! :D sen prov hoppade jag på Alexandras kryckor också, återupplevde gamla minnen när man hade ett gipsat ben.. :P Nu måste jag kila, bror vill att jag ska fotografera honom och någon tröja..tydligen någon tävling, haha I don't get it men let's do it! :D

Pussiluss ♥


Såhär blev resultatet.. ;)

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

haha skönaste felsägningen det där med "min mamma är sån..." haha, garvade som sjutton!

Fin bild på dig!

2008-08-20 @ 22:04:44
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Emmsing

Hahhah ser jag inte ett litet tuggummi där i munnen :P Pusshej ÄLSKAR dig

2008-08-20 @ 22:12:43
Postat av: Anabanana :D

HAHA jag vet, fasen att jag ALDRIG lyckas dölja mitt tuggummi beroende.. ;P Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2008-08-20 @ 23:15:21
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malin

jag sa ju sen att jag tror den heter typ persimon , hehe låter som timon , haha

2008-08-21 @ 02:09:08
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

jag sa ju sen att jag tror den heter typ persimon , hehe låter som timon , haha

2008-08-21 @ 02:09:21
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Åååå, så fin du blev <3

ha det bäst så hörs vi! pussåkran

2008-08-21 @ 20:23:37
Postat av: Anabanana :D

Awww AnnaPanna thank you honey! :D <3

2008-08-21 @ 20:48:28
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Rose

Nä fyfan va fult XD skoja akta dej för alla galna negrer i afrika sen, dom kanske kidnappar dej pga ditt blonda hår :P

2008-08-22 @ 15:47:27
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0