South Africa getting closer.. :)

FREDAG!!! :D helt underbart och en skolvecka avklarad, herrejisses va snabbt det har gått, endå satt vi idag och diskuterade hur utbränd men redan blivit liksom, haha hur ska detta gå när man har x antal skolveckor kvar att gå innan man springer mot friheten? ;) Jaja på något sätt löser det väl säg.. :P Hade trevligt sällskap på bussen imorse, nämligen av my two ladies Anna och Emma som dök upp från ingenstans, great med lite sällis på bergas sunkiga bussar.. :P sen åkte vi tre vidare mot respektive skolor...det enda sällskapet jag hade resten av vägan var av min Ramlösa och min mp3 som så snällt spelade för mig.. :P alltid en "vän" att lita på det där.. :D Började skoldagen med svenska och att analysera texter som man förstid häften av, tur att man va med Felicia som kunde en hel del, själv satt man där som ett frågetecken och nästintill låtsades diskutera så gott jag kunde.. :) Innan lunchen fick vi även påbörja en ny kurs igen, nämligen ekologi med favvo läraren Veronica :) vi fick vara små dagisbarn på nytt och rita teckningar två och två om vad vi ansåg att ekologi var...fast vi hade en hacke..vi fick inte prata med varandra.. ;) hehe jag och Alex skötte oss utmärkt med gröna kritor som vi ritade med, i slutänden blevdet en flashig teckning med hav, gubbe i båt, kossor, fiskar, grisar och ett leende träd, mums va fint! :D Finns inte så mkt att säga om lunchen, men jag fick en chock då Freddieboy INTE åt upp hela sin hambugare.. :O han som alltid e så glupsk..vad har hänt? :O
Sista timmarna hade vi religionskunskap, asså jag älskar verkligen det ämnet, SÅ himla intressant..! :) och Emma läraren vart SÅ himla överraskad över klassen "tysthet".. ;) sällan man ser henne så glad måste jag säga.. :P En jobbig sak dock som inträffat idag är att det strulat lite med inrikesflyget i Sydafrika som vi ska ta när vi åker ned på volontärarbete, men nu efter snack med Lill Lill verkar det som om det löser sig.. :S men jobbigt är det endå, rikigt vände sig i magen på mig.. :S fast vaccinationstid på Tisdag är iaf bokat! ;D så nu kan ingenting stoppa mig, Fredrik och Alex, South Africa here we come! :D ingenting speciellt hände på projektarbetet idag, vi har planerad färdigt, så jag satt mest och lallade runt på internet, kollade upp lite information, snackade med Emil på msn som var trött efter 2 ynka timmar i skolan, haha pinsamt ju.. ;) och tittade på en massa Sydafrika bilder och drömde mig bort.. :D


Paketet från volontärresor

Allt spännande som fanns i.. :)

Nu är jag hemma, ätit god mat och funderar på att gå ut en sväng och få lite frisk luft.. :) sen har jag till min stora förvåning fått hem lite material från volontärresor, ett stort kuvert med faktaböcker, information, broschyrer och en JÄTTEKARTA över Afrika, så himla härligt! :D pirrar lite i magen faktiskt.. :) Neee ni nu ska jag bege mig härifrån, imorgon är det btw säsongsstart på ridningen, yiiihuuuuu! :D och jag ska till Täby med Emma tha man och loda runt tänkte jag + uppgradera mitt Friskis kort, nu är det inga lata dagar som gäller för mig inte, träning träning åå träning! :D

Puss på er! ♥

...åå bror är på kräftskiva, GRYMT avis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0