Fredag imorrn ja!

Har precis vart ute på en härlig skogspromenad och sitter nu och lyssnar på en massa 60-tals hits :) är bra trött efter att man gått upp klockan 05.00 imorse för att bege sig till skolan.. :P blev ju inte bättre av att man fick starta dagen med dubbeltimme i engelska B, visserligen är det mitt individuella val så jag ska inte klaga, men endå lite segt..vi var inte alls många på kursen bara några "hundar" + en liten tapper skara från min busiga klass.. ;) EbbeEbbelito var som vanligt på strålande humör och drack kaffe som aldrig förr, haha, vi fick göra lite "ta-reda-på-mer-om-den-personen-övningar" haha låter helmysko, men jaja orkar inte förklara mer ingående vad det var för någe, konstigt nog visste halva gruppen att jag gillar å laga mat samt har blåa ögon, how come liksom? :P Lunchen blev även idag en sallad, haha och Alex är bra knasig:

Alex: Asså jag blir verkligen inte mätt på bara sallad..
Jag: Haha men varför tar du det då?? Finns ju så mkt annat att välja på?
Alex: Meeh nej tar du sallad så tar jag också det, vill ju vara lika nyttig som du..

Hehe förstår mig verkligen inte på den pysen.. :P men imorgon blir det andra bullar får då ska jag lära honom å göra en mättsam bönsallad, de ni! :P Efter lunch var det teori i idrott, jag och Fredrik hängde knappt med alls då våra ögon höll på att kolappsa av trötthet, sen förstod man bara häften av vad idrottsläraren snackade om, var så himlans mkt att hålla reda på, bip-test hit åå bip-test dit.. ;) men det är chill..sista timmen hade vi djurhållning i park med Tomat-Thomas.. :D gick in på klickerträning för djur och han "tryckte" som vanligt ut faktablad från sin flashiga powerpoint till oss alla.. :) snällish, sen höll jag å Alex på att göra bort oss rejält när vi var sekunderna nära på att garva högt när Thomas sa fel på ordet "dreggla" han sa nämligen "dregla", låter ju stentrist men gud så skoj det lät.. ;) och att "hamra" delfiner tycker vi inte om..nu fattar ni nog ingenting men jaja, kul var det! :D synd att ni inte kunde dela upplevelserna med mig.. ;) innan hemfärd väntade vi ut regnet, mumsa äpple och dessutom kom min mentor Annika och frågade om jag hade lust att jobba i djurrummet på måndag :D Javisst liksom gosa med djur och få betalt, jag tackar INTE nej! :D

Åkte busselibuss hem men Jenny vi båda var trötta så vi satt mest och stirrade och läste innehållet på Jennys paket med nötter och frukt, haha very intresting.. :P Kom hem pratat med bror som idag började sin skola, yiihuuu nu är man inte ensam om att gå upp ottan, hehe, han berättade sin lilla historia om sin "blöta cykeltur" idag, hela badrummet är täckt av hans dyngsura kläder..mysigt.. ;) sen har man mumsat lax och tittat halvt på någon film som papi köpt på extrapris på Willys, haha härligt...sen måste jag ju bara tacka Emil som e en wonderbar pojk som verkligen lyssnar å förstår, hehe en riktig problemlösare det där, mitt självförtroende har ju redan ökat med 40%, hääärligt, thank you honey! hehe! :D (nu kan han inte klaga på att han inte e med på bloggen iaf..tihii).. ;)

Sen vill jag säga att jag är hyperstolt över min Emmsing som idag började gymnasiet med bravur, visste att allt skulle gå galant gumman! :D

Sen måste jag slänga in en bild på mina urgulliga örhängen som jag nyss köpt, just love them!



Nu ska jag ned och dricka te och mumsa vindruvor! :D Imorgon är det sovmorgon och FREDAG som gäller, jag är GLAD! :D En skolvecka avklarad! Men usch min förkylning vill jag helst slippa.. :S

Kommentarer
Postat av: malin

nej va söta örhängen!! ha de imorn ! :P

2008-08-21 @ 23:45:42
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0