Ännu en dag har nått sitt slut..

Har precis stoppat in två Stimerol tuggummin i munnen, och sitter nu och tuggar frenetiskt på dem samtidigt som regnet smattrar på fönsterbläcket här utanför...jag som nästan blev lite hoppfull igår när solen med nöd och näppe orkade sig tränga igenom molnen en gnutta, men så sitter man här igen och hoppas att det ska sluta regna, tragiskt..jag och pappa sa det häromdagen: Det är ju höst! Och det är inte ens i mitten av Augusti! ni vet, regnigt och ruggigt + att det redan ramlat ned en massa gula löv som ligger och blåser längst med marken, njaaa inget att hurra för direkt..det blir helt enkelt till att vara inne och drömma sig bort till värmen, vad annars kan man göra? Jag har btw frusit som jag vet inte vad hela dagen idag.. :S pappa anser att det är pga att jag har för lite underhudsfett eller någe...hmm maybe maybe...men det vill jag inte tro så det problemet lämnar vi helt enkelt.. :P hehe..


Jag vill inte att sommaren ska ta slut..

Och jag måste bara säga att jag för första gången på VÄLDIGT länge åt fiskbullar  till middag idag, fast med en liten ny smaksättning med squash, kikärtor, tabasco och med bulgur till, riktigt gott! :D Minns så väl när jag var liten och åt GROTESKA mängder av fiskbullar i dillsås, tröttnade liksom aldrig, hehe varje gång mamma frågade: Vad vill ni ha till lunch? så svarade jag glatt: FISKBULLAR! Mamma sa då lite uppgivet: Tröttnar du ALDRIG på dessa fiskbullar? Haha det var tider det..men jag måste erkänna att jag fortfarande är barnsligt förtjust i det, är nog så att antingen så hatar man det eller så älskar man det, typ som men sushi om man ska ge någe exempel... :P Nehee ni nu börjar jag faktiskt bli riktigt trött här framför datan, sticker och svider i ögonen...hade verkligen härligaste diskussionen med Emma idag angående våra planer att bege oss ut i raggarsvängarna med Puppelito, äta tjockkorv, dricka pucko å leva livet liksom, haha vi får se vart detta leder.. ;) Sen längtar jag tills imorgon, då ska jag busa med Emma, fast inte den jag nämnde nyss, utan Emmsing, min lilla sushiälskare och tuggoman SAMT träningsnarkoman.. :D härligt!

Godnatt med er! ♥   

Och snart mina vänner ska jag också på Winnerbäck konsert OCH till Göteborg! :D ROLIGT! Ett värdigt avslut på det sista riktigt sommarlovet..och nu fick jag verkligen ångest här... :S en vecka kvar nu before the big allvar is starting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0