Göteborg

Huuuh var ett tag sedan man skrev, men jag har att skylla på att jag inte vart hemma.. :P Jag och mina två töser Anna och Emma var nämligen nere till Sveriges baksida för att hälsa på sötungen Emil :) Gick upp klockan 04.30 på tisdagsmorgonen och mötte en halvt "neddrogad" Anna vid 624:ans busshållsplats redo att åka in till centralstationen för att åka med en buss till Göteborg som gick 08.00.. :P Anna hade som vanligt lagom packning med sig medan jag, med min flashiga "Republik Öland" rullväska och en massa frukter hade way to mkt packning.. :P men men.. ;) Gjorde en liten snabb visit at Pressbyrån också innan vi begav oss till bussen för att inhandla lite lunch till den 7 timmars långa resan..resan gick primus men självklart fick rumpan sig en genomkörare av attt sitta ned 7 timmar i sträck, men life goes on be strong liksom.. ;P ¨fördrev tiden genom att lyssna på musik, sova och skratta åt en massa tokigheter som brödsmulor innanför tröjan och Ramlösa hårinpackning till tanten framför, hehe..sen fick vi världens chock när vid vi Jönköping möttes av Emma på våran buss, hon skulle tydligen helt omedvetet byta till våran buss, haha gaash va man garva när man såg henne stå där och gangstaah sig i bussen.. :P hon åkte från Småland if yaa wonder...

Väl framme in tha big G, så spöregnade det och vi hade lite problematik att hitta Emil, men tillslut så fann vi gossen åå jag lyckades köpa på mig ett trasigt paraflax för 60 spänn, hehe men det är en annan historia.. ;P men skoj vard et att träffa pysen, jajamensan.. :D sen fick man åka spårvagn för första gången i sitt 18-åriga liv, riktigt trevlans, med en proffsig guide också, inte illa måste jag säga..bosatte oss gjorde vi i Emils bror lägenhet som han så snällt lånat ut, jag menar gratis boende? way to kind.. :) Vad gjorde man de här två dagarna då? :P eftersom vädret var kasst för det mesta så blev det bara lite smågrejer, men det va busigt endå..man spelade TP där Emma stod som segrare, jag gav upp, hehe, lagade mat, blev knäckt i ryggen av doktor Emil, hade filmkväll där man såg flightplan och 1408 tror jag den hette, handlade på världens sämsta hemköp måste det vart, hehe, besökte Ruddalen som btw är Emils himmelrike, träffade hens vän Viktor som raggade runt i sin bil till Britney låten Lucky, härligt! :P sen pratade man ju en hel del å fick veta ett å annat måste jag säga.. haha.. :P Ja en trevlans tid i Götet vart det med wonderbart sällskap! :D Åkte hem runt 14-tiden på torsdagen och kom hem runt 23.00 efter en omtumlande resa på roslagsbanan då man hade konversationer med fulla djurgårdssupportrar.. :S kan ni tänka er att JAG bjöd en Djurgårdare på tuggummi?? Herregud something is wrong.. :S

Lite bilder:


Anna innan påstigning av bussen mot Götet.. :)

Jag, aningens stelopererad.. ;)

Anna och jag on tha bus.. :D

Emma tha man tittar fram bakom sätet.. :P

Haha min ben och lite Ramlösa dryck.. :P

Anna ben med sina gröna coola leggings.. :)

Emma gör sig hemmastadd i lägenheten..

Anna rensar lite kyckling.. ;)

Ett vackert fotografi av min lagade mat..yammi.. ;)

Girls let's eat some chicken! :D

Haha våran lilla present till Emil som är en hejare på att äta vattenmelon.. :P

Doktor Emil knäcker min rygg.. :)

Emma och jag mätta och belåtna.. :P

En liten sova middagspaus.. :P

Emma och jag glada vid maten.. :P

Haha vad händer här? :P

Knäcka ryggen dag 2.. ;)

Saknar man pupiller nu också? :O

Sööta.. :P

Väntar på bussen sista dagen..

Söta alla tre.. :)

Sådärjaa! :D


Kommentarer
Postat av: malin

hahhahhahaahah, du kanske inte hade nåt val ;)

2008-08-15 @ 19:51:58
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Emmsing

Nu såg det bättre ut:D hahha Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-08-15 @ 21:16:05
Postat av: malin

ja, att ge dem tuggummi XD

2008-08-15 @ 21:52:22
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0