Lunchis at Centrum

Idag har jag lunchat med min lilla störda unge Emmsing..haha vi båda är två störingar har vi kommit fram till, det är därför vi passar SÅ bra ihop..underbart ju! :D Tog mig en saftig promenix ned till Åkersberga centrum för att möta henne där klockan 13.00, men hon var lite sen så jag fick stå där med musik i öronen och glo på folk som sprang fram och tillbaka som stressade gnuer på vandring över savannen..perfekt beskrivning där verkligen.. :P men sedan kom hon :) Vi irrade runt ett tag med beslutsångest vart vi skulle äta..indiskt? Thai? Kinesiekt? Svenskt? Japanskt? Jaa det fanns lite allt möjligt å välja på..men det hela slutade med jaa ni kan antagligen lista ut det själva, haha börjar bli lite pinsamt att ta upp nu här på bloggen.. :P men himmelskt gott var det minsann! :) på köpet fick man också en trevlig pratstund som alltid..och jag höll på att riva hela resturangen med min osmidiga taktik att döda en slö geting.. :P men med hjälp av en ihoprullad skvallerblaska gick det galant.. :D Efter lunchen var vi inne en sväng på ICA kvantum, Emma köpte sig lite mumsigt godis och jag plockade på mig en egen liten müslibladning som ska pryda min fil imorgon..och självklart en läcker mango som jag nyss smällt i mig framför OS.. :P haha nu känner jag att nästan 90% av detta inlägg enbart handlat om mat, men det är gott liksom... nu hör jag att pappa har fått lite damp på lillkatten därnere, hehe ska gå och se efter vad som händer.. :P men TACK Emmsing gummsan för en trevlig dag i sunkiga centrum, hehe.. ♥ senare ska vi ju också busa lite på kvällskvisten, få se vad vi kan hitta på då.. :D


Emma och jag.. :)

Emma med sina fiiina skor! :D

Jag med mina schteekiga lila byxor.. :)

Emma är coolish på moppen.. ;)

Min egna ihop plockade müsli med en massa nyttigheter.. :)

Sen blir'e jobba jobba, sånt kan också va skoj! :D
Och NU har vi bokat in en tid hos Emma tha mans lilla Frutaah jobb, på Tisdag ska Anna och jag dit å shaka.. :) heerligt!

Puss på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Det är så bra att ha såna vänner som man passar ihop med som handen i handsken!

2008-08-16 @ 22:42:28
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0