Så var det Lördag..

Idag har det hänt mkt.. :) Började min morgon med att gå upp klockan 7.15 för att äta lite frulle och ta mig en morgonpromenix till stallet, för idag började ridsäsongen, yiihuuu! ;D Taggad till max va man! Träffade allt trevligt folk i min grupp samt min trogna ridvännina Milla som red istället för sin moder.. :) trevlans, men fasen vi hann ju aldrig med tha disco fevaah vid skåpen idag..men another time homie! ;D har fått ett nytt smeknamn av henne btw, nämligen "pösbyxan" haha hett verkligen, men jag MÅSTE ha nya braxor innan nästa Lördag för detta funkar ju inte, haha.. :P iaf så fick jag rida min käresta ponny Teddy för "ovanlighetens" skull.. ;) gick väldigt bra till en början, men framåt slutet när vi körde bakdelsvändningar i galopp på en fyrkant så gick det mindre bra, då både han och jag blev aningens spända..hehe så några bocksprång blidde det allt.. :P lite ringrostig efter sommarlovet, but damn det funkar! ;D Underbart att få hoppla pålle igen var det iaf..sen måste jag medge att kroppen redan fått vad den tål, hallå träningsvärk i ljumskarna liksom.. ;) efteråt var det hagutsläppning och mockning, sen en promenix hem igen, hehe men det gick inte snabbt om man säger så, rena rama snigeltempot från min sida.. :P men hem kom jag till slut! :D Kastade i mig lite lunch beståendes av fil och macka för att sedan ta en snabbdusch, fixa mig iordning och möta Emma tha man vid murklans busshållsplats för att bege oss in to tha big T, dvs. Täby... :) heerligt åå träffa my true homie, vi strosade länge runt i Täbys flashiga affärer, och jag som inte hade tänkt å köpa någe gick därifrån med två tröjor, en kofta och en t-shirt, fyskäms på mig.. :S Emma shoppade hejvilt hon, hittade ett å annat schnyggt minsann.. :) Tog en paus vid tacobar där Emma mumsa tacotallrik och jag ett STORT äpple som smakade dill från "metro".. :) sen var det barnens dag i centrum idag, barn överallt som hade ansiktsmålningar i ansiktet och ballonger i händerna, ni kunde ju bara ana hur himla avundsjuka jag och Emma vart, vi ville ju också se ut som tigrar i fejset å bära på varsin handgjort ballong som föreställde en cykel, livet är bra orättvisst.. ;) sen va Amy Diamond där och skrev autografer, men kön var för lång så FASEN vi kunde inte vänta..hmm bättre lycka nästa gång, haha.. ;) träffade några av Emmas vänner och jag fick lyxigt nog skjuts hem av papi som hade vägarna förbi.. :D


Kände att jag behövde en vanlig t-shirt, så det blidde denna, urgullig enligt mig å funkar i alla lägen, puss på söta t-shirtar.. ;)

Vart lite lata på en Lördag som denna, pappa och Erik köpte med sig varsin hämtpizza och jag en sushi take away, himmelskt som vanligt.. :D inte gjort mkt ikväll, vart så GRYMT trött och dessutom har min spänningshuvudvärk kommit tillbaka, nedrans axlar å nacke.. :( vart ute och gått, samt suttit och pratat om livet med papi, just vad jag behövde.. :D nu ska jag sussa I think...

Natti Natti ♥

Idag är det ett halvår sedan du försvann, känns som evigheter sen och jag saknar dig obeskrivligt mycket..somliga säger att tiden läker sår, men jag är tveksam till det, visst blir livet lite lättare med tiden, men det kommer alltid finnas en förlorad bit av mitt hjärta som inte kan ersättas av någon annan än dig...det finns ingen som du, älskade mamma..♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh gud vilken söt t-shirt Anabanana! Du hittar alltid små godbitar du! :)

2008-08-24 @ 10:12:24
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Milla

juste :( glömde helt bort vårt disco :D men som sagt så kommer det nog helt klart flera tillfällen för party party :) ! cya homie :)

2008-08-24 @ 12:24:55
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Rose

Tack :)

2008-08-24 @ 16:58:58
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Jaaa jag hade sett fram emot den så sjukt mkt! :O Haha, asfin t-shirt! :D

2008-08-24 @ 18:34:14
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0