Strawberry swing

Idag har det vart en äkta ha inte-ha-någonting-att-göra-dag, men det behövdes verkligen med tanke på gårdagens nattstrapatser..för ni skulle sett hur man såg ut när man vaknade imorse, haha typ världens morgonruffs i håret och med påsar under ögonen, very hot (or not).. ;) men det är ju sommarlov hörrni! :D Bara ägnat dagen åt att lyssna en massa på musik, promenera i skogen och tittat på en massa foton, hehe vilken händelserik dag tycker ni inte det? Blev lite småsur på bror idag också, jag älskar verkligen min bror, men fybubblan va han kan grisa ned och vara slarvig ibland..var nämligen så att han hade tagit den sista slurpen med yoghurt till lunch och STÄLLT den tom och inte ursköljd på bänken, så jag ropade och uppmanade honom: Erik du får skölja ur och slänga yoghurtpaketet sen! han mumlade fram ett lite smått irriterande "Ja" innan han fortsatte kolla på OS och nästintill somna i sin soffa.. :P När det gått tre timmar stod det förbaskade paketet fortfarande kvar och surnade allt mer, äsch han tar bort det snart..tänkte jag..sen helt plötsligt kanske 5 timmar senare hörde jag honom hojta "Hej då" och stänga igen dörren, skulle nämligen bege sig till Solna för att se AIK spela mot Elfsborg, men hade den pojken tagit bort yoghurtpaketet??? Svar nej..jag blev så himla irriterad att jag svor något högt och fixade det själv istället..ibland blir man bara så trött på slarviga bröder.. :S Hmmm vad ska man göra åt detta? Eller är det mission impossible kanske? Vi får hoppas att det inte é! :P


Här har vi den berömda Strawberry Daiquiris från Rhodos som jag snackar om, blev verkligen av någon anledning sugen på den i dag, mumsmums.. ;)  

Åhh jag och pappa har ätit GRYM middag idag med pastasallad blandad med hemmagjord röd pesto, balsamicolökar, salami och ruccola, det var himmelskt verkligen, fast inget kommer i närheten av sushi..haha.. ;D nej ni, jag funderar på om jag ska bege mig ut en sväng på asfaltsvägen nu, eller om man ska dega ett tag till innan man sätter på sig promenadskorna..hmm ett senare problem kanske..tänker fortfarande på gårdagens konsert, så himla underbart det var, att bara stå och blunda med armarna runt sina två vänner och sjunga med i Winnerbäcks underbara låtar, det är faktiskt lite av livskvaliteé måste jag säga..tänk va mkt skoj jag har gjort nu på sommarlovet egentligen, inte i min vildaste fantasi hade jag kunnat tro att denna sommar skulle kunna bli så pass bra efter allt som har hänt under senaste halvåret..och snart händer nästa roliga grej nämligen Göteborgsresan då jag, Anna å Emma ska hälsa på Emil, ska bli buusigt skoj :D sen bestämde jag idag att vi ska göra strawberry daiquiris och våffeltårta därnere..hehe gaash va krävande människa jag kan vara.. ;) sen börjar skolan på Fredag, lite ångest but whatever, sista året nu, bara att bita ihop.. :P ska bli kul att träffa pysarna iaf.. :D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Milla

HÖHÖ! tror du inte att jag vet vad en lax är? Det är ju sånna där skaldjur, rosa och rätt små... daaah?! ;)

& du snart fyller jag ju 18, eller dagen efter du fyller 19 ;D wuuhuu! då får vi gå ut och fira, och ha riktigt disco utanför skånstas väggar :D

2008-08-11 @ 02:05:22
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0