Hejdå sommar..

Jag har hamnat i en depression..imorgon börjar skolan på allvar och då kommer den trista vardagen tillbaka, dvs man kommer inte hinna med något annat än skolan, man kommer trängas på tunnelbanan under tidiga mornar då man helst vill ligga och mysa i sängen, man kommer knappt ha någon fritid då ALLT kommer gå åt till läxor, inlämningar och prov, man kommer pressa sig själv och stressa dagarna i ända till ett läge där man inte orkar mer..sommaren kommer ta slut och mörkret kommer ta över dagarna..ÅH JAG VILL SPOLA TILLBAKA TIDEN! hehe det här suger verkligen, snälla sommarlovet kom tillbaka..ALLT man har längtat efter är förbi, man har redan upplevt det, saker man gått och längtat efter i månader är bara gjorda och klara, som Rhodos tex. man gick där i vintermörkret tillsammans med Emma och Anna och planerade och längtade, våren och sommaren kom och helt plötsligt stod man där med resväskorna på Arlanda terminal 5, pirriga i magen och uppspelta, man kom ned till paradiset och levde loppan i en vecka, fantastiskt, men sen så *swiiish* så var veckan slut, bara minnen kvar..och så är det med allt annat som man gjort under sommarlovet, haha åhh vad jobbig jag är, men jag har verkligen så svårt att acceptera detta...just nu är det extra segt att blicka framåt..finns för mkt saknad inom mig..blir nog bättre snart är bara början som är så grymt jobbig..



Tjohopp ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Erika !

Men Anna! Nu ska vi inte vara negativa! :D Tänk att du snart är i sydafrika! Tänk att det kommer gå så otroligt fort att snart är nästa sommar här! :D

2008-08-17 @ 20:42:49
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Milla

haha aa det är i behov, kan man milt säga :D men jag har faktiskt "chopstick helper" som jag fick i Usa. Dom skrattade åt mig och frågade "do you have sushi in sweden?". Hhöhöhö! jag är en skamm för sishi älskande svenskar!

2008-08-18 @ 11:28:32
URL: http://mill-aa.devote.se
Postat av: Alex

i hate yoa biatch

2008-08-18 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0