Första skoldagen

Jaha så var den första skoldagen avklarad..gick över min förväntan faktiskt.. :D förutom att jag till min stora skräck höll på att komma försent till först lektionen då det helt plötsligt blev korvstopp i tunnelbanan, men med en kvart till godo rusade jag in på konsum vid Liljeholmen för att inhandla lite frukt att överleva morgonen på samt mitt största beroende nämligen tuggummi.. ;) Hade sällskapsdjur som inledning på det nya skolåret, pratade om kursens uppläggning samt snackade en hel del om spindlar och fick se en liten kort film med en massa spider mans.. :P intressant? OJA! :D Sedan hade vi en ny kurs som började idag nämligen "Djurpresentation och guidning" är redan nervös eftersom jag är känd för min scenskräck och att prata inför folk, men blää jag ska minsann klara av detta, även fast det kommer blir en del kämpa kämpa.. :P Alex å jag garvade åt lärarens "dåliga planering" hehe: "Jag är en utbildad informatör" jomen det märks, haha.. ;) nej nu ska jag vara snäll här..sen la jag, Malin och Alex upp värsta tankeställaren hur det skulle vara att guida om en kackerlacka: "Här är...nämen fan va den hoppar, *smaaaash* oj den dog"  så får det bli! ;D Innan lunchis hade man projektarbete där det blidde en del omställningar, men det blir kanoners ska ni veta! :D På lunchen var jag och Alex i himmelriket, för med de nya restaurang ägarna för man MKT mer lyx, jag menar hur gott är det inte att plocka ihop sin egna sallad? fetaost och krätstjärtar you named it, vi ska festa på sallad VARJE dag under hela trean var så säkra på de ni! ;D Sista ämnet var matte, gick förvånadssvärt bra med den nya läraren so I happy..


Walkin' back to happiness.. :)

Och så måste jag säga att vi fått en ny klasskamrat i klassen, nämligen Malin, verkar som en trevlig tjej, så välkommen liksom! :D Efter skolan åkte jag in till Täby samt med Jenny hack i häl.. ;) vi köpte nya träningskläder, so now I'm gonna look like a pro.. ;) sen bokade jag tid för färgning av mitt hår, gissa vad det blir? Jo blont! Haha det kommer bli så skönt att få en liten ljusare variant, lighta upp livet lite.. :D det som är roligt är att alla, förutom duktiga Erika som säger att jag ska färga mörkare, haha SÅ kul att inte följa strömmen.. :P dock tänkte jag inte på att jag snart ska till Grekland, herrejisses då kommer man bärgis inte få en lugn stund.. :S aja jag får stå mitt kast..Nu under kvällen har jag vart på strålande humör!! :D vet inte vad som farit i mig, jag menar igår var jag ju depp rakt igenom, men idag: Like a whole new person! :) sen blev det inte sämre av att man fick taco till middag, det är great! Imorgon blir det underbart med dans på Emmas frutas jobb med Flodan + Italiensk middag i stan med Emmsing, wonderbart! :D

Nu ska jag och pappa gå en promenix..
Ha det mys folk! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0