blablahaaa..

Ledsen att jag e så seg på att uppdatera, haft lite mkt i plugget de senaste dagarna.. :P Igår så var det en LÅNG dag, iaf för mig som efter skolan jobbade i djurrummet till klockan 17.30, men det var mys, pyssla med djuren och gå och sjunga lite i sin egna lilla värld.. ;) fast jag fick lite panik i början när nyckeln till dörren in segade..kul det hade vart om jag blitt tvungen och ringa och säga: Jag kommer inte in..! det första man gör liksom, haha men med lite våld gick det prima.. :D efterår åkte jag in till stan för att köpa lite hula hula stuff på Buttericks eftersom vi idag haft plojfota.. :D därinne mötte man även Anneli, Jenny, Rose och Alex som även de var i behov av en lite outfit.. ;) var helt slut när jag kom hem..gick en promenad med papi och tittade på video från när jag var lite plutt och drack te..sen var det godnatt..


Haha jag e hula hula....

Idag då..vart ingen sovmorgon för min del..eftersom plojfotat började tidigare än själva lektionen..hehe men det var värt det, härligt att se alla i klassen taggade till max med grymma utstyrslar, allt från pirater, playboybunnies till buddah och fransmän, hehe en salig blandning, alla var verkligen jättesöta..och mentorn Annika var cheerleeder med klassnamnet B-06 skrivet i pannan.. :P Själv var jag som sagt en hula hula girl med coconout BH, mumsigt I know, haha.. :P Annat man haft för sig denna skoldag är att springa ikapp ALLA ettorna till maten, först i kön är det som gäller yaa know.. ;) börjat en ny kurs mikrobiologi och genetik, verkar bli en jätteskojig kurs, förutom att Fredrik och Alex ska steka omelett på alla tjejernas "ägg" haha så äckligt höll seriöst på att spy vid skolbänken.. :P sen så somnade typ helva klassen i biosalen när vi såg en film, plojfoton tar verkligen på krafterna.. ;) Jag, alex och Freddieboy fick tillåtelse av EbbeEbbelito att gå från engelska B lektionen eftersom vi skulle vaccinera oss mot hepatit inför tha big South Africa trip..så nu sitter man har med ett plåster på överarmen och har skydd mot hepatit B, eller halvt iaf nästa månad blir det spruta numero dos.. :P mohaha hepatit B can't touch me.. ;) strosade runt med pojkarna en stund efteråt i stan, köpte mig en anti-frizz hårprodukt å Alex och Fredrik hittade ett antal kap på MQ, sen så gjorde jag bort mig aningens när jag trodde Alex var inne i ett provrum och provade någe, så jag gick runt där och sa med min töntigaste röst: "Aleeeeex, Aleeeex, Aleeeeeeeeex!!" sen står han lite längre bort och tittar på en tröja..haha alltid dessa pinsamheter..

nej ni nu är jag mätt på iranska köttbullar och snart blir det en traditionell tisdagspromenix med Emma tha man och Flodan.. :D

See yaa! ♥

Kommentarer
Postat av: Rose

Haha du skriver så roligt men väldigt långt ;)

2008-08-26 @ 23:51:04
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: malin

hihi , måste allt va en oerhört skicklig fotograf som tagit bilden ;)

2008-08-27 @ 11:06:00
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0