It's my party

Onsdag och Lill Lördag...det märks ju inte, jag är trött och har ont i rygg och nacke + att man gått å deppat hela dagen lång tillsammans med Malin.. ;) man känner sig helt enkelt som ett utskitet äppelskrutt om man ska vara ordagrann..:S fast dock så fick man sig några skratt med sig i bagaget även idag..lite svårt att hålla sig när vissa knasar i klassen får mina smilband att åka upp till max.. :) sötisar! ♥ hade som sagt sovmorgon till klockan 10.30, men jag åkte in tidigare för att vara lite ambitiös och plugga lite på ekologi, möttes även av en lika ambitiös Sandra som också gjorde klart ekologi läxan.. :) första lektionen var elevstöd, låter lite sär I know men ibland kan den behövas, så jag gjorde klart det jag skulle sen begav sig jag och Alex till konsum för att köpa lite mums, för mig blev det lunch och för honom blev det a lot of frutas.. :P på vägen tillbaka utbrast Alex: GUD vart kommer alla invandrare från helt plötsligt?! HAHA vi har liksom gått här i tre år och han märker det NU? ;P Jaja somliga vill väl inte inse.. ;) sen mitt i allt detta såg vi en charmig liten afrikan som lekte kull med hissdörren, han skrek någe på afrikanska å "kullade" dörren med foten, hehe vi vart tvugna å kväva vårt skratt.. :P På djurhållning i park lektionen fick vi reda på vart vi ska få möjlighet att praktisera i vår under våran 5 veckors period, nästintill ALLA vart besvikna, bara skitplatser, fanken va depp man blev, fixar hellre något eget på en fallfärdig djuraffär.. :S Jaja upp med hakan nu Anabanana har iaf Sydafrika att se fram emot.. :)


Tänk om mindre än två månader befinner man sig i detta land..OVERKLIGT!

Och appropå Sydafrika så vaknade jag med världens "träningsvärk" i armen som jag tog sprutan i, AJ gör fortfarande ont..hehe aningens pinsamt att få världens träningsvärk av en ynka spruta, frågade grabbarna hur de kände..hmm inte ett knyst tydligen, men GREAT att man har muskler iaf, now I know that I'm alive! :P Efter lunchen hade vi ekologi med "Verran", Alex öppnade alla fönster för att han tyckte det var för varmt, medan jag satt där och frös häcken av mig på stolen, hehe gåshud halva lektionen igenom, tur att Kamilla och Sofia kom till undsättning och stängde hälften av alla fönster iaf.. :P Sen hade man avslutande vis dubbelpass i sällskapsdjur till klockan 16.30.. :S Malin och jag var proffs på att räkna ut kostanden på hundfoder, yeah.. ;) sen så fick vi oss en skrattattack när hon skulle berätta vad hon och Jenny gjorde i Göteborg: "Ja så gick vi längst med gataorna.." haha lät så himla kul i den stunden för det lät precis som om de vart prostutierade eller något.. xD Sällis med Malin på tunnelbanan, berättade lite om våra "gråtstunder".. :) sen vid t-centralen skildes vi åt och jag gick och köpte mig en kalender för att fixa ihop min röriga hjärna på alla läxor som vi har.. :S hemma bjöds det på tacos, HIMMELSKT! :D nu blir det plugg med engelska glosor och lite massage för min jäkla rygg å nacke som inte vill sluta göra illa lilla mig.. :(

Puss och ha en mysig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Hp

fin bild.

2008-08-27 @ 19:57:38
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: malin

du är så söt du anna, skönt att prata lite med dig idag :)<3<3

2008-08-27 @ 21:56:24
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Vilken otroligt härlig bild!

2008-08-28 @ 19:25:12
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0