Winnerbäck 08

Sitter här vid datorn, fortfarande trött i benen och med en hes stämma på rösten, ni kan ju gissa varför? JO för igår kväll var jag på Winnerbäcks konsert at Zinkensdamms IP med min två töser Anna och Emma, samt Anna's lilla vän Hampus.. :) HELT underbart bra var det, vi sjöng, dansade och kramades! Och Winnerbäck var helt magnifik, han sa till och med att han vart rörd av hur mkt publiken var engagerad SÅ tacka vet jag stämmningen där! :D Men innan hela konsertbiten var jag, Anna och Emma och lämnade av några väskor hos Emma's pappa, för imorgon åker den bruden till Småland, men självis kommer hon tillbaka too tha big Göteborg trip på Tisdag ;) sen åkte vi vidare in till T-centralen för att möta upp Hampus, en trevlig filur med MKT att prata om, haha.. ;P ena fyllehistorian efter den andre, haha men det var skoj att höra på..Tog sedan en liten snabb middag i kungshallarna, Emma och Anna körde på Mexican flavour med taco medan jag vräkte i mig en elva bitars sushi, hehe, kunde inte hålla mig som vanligt.. ;O Hampus däremot nöjde sig med en stor stark, haha..och jag failade totally med min äta-sushi-med-pinnar-teknik..jag skyllde på att sushibitarna var aningens "för lösa" haha dålig bortförklaring I know.. :S

 
Anna, Hampus och Emma mumsar mat.. :)

Jag var först med maten så jag passade på att stå upp och öva in några dansmoves inför konserten, haha skoja bara.. ;)

Efter smarrigheterna begav vi oss vidare in till Zinkensdamm, där Emma btw blev helt lyrisk: Hammarbys hemmaplan!! Vad kunde man göra annat än att hålla för öronen och hoppas att det eländiga ordet försvann.. ;P hehe..Trängde oss in på en överfull bar eftersom det började regna, det man hade "taggat" upp innan försvann lite: Inte regn liksom! men vi satt därinne i värmen ett bra tag och snackade, Anna och Hampus drack ett par öl, medan jag och Emma inte kände oss så väldans sugna på'ett så vi stod bakom och kikade in allt udda folk, allt från de bratigaste bratarna till farbröder som trodde de va 15 år med poppig klädsel och piercingar i hela ansiktet, hehe.. ;) Medan Anna och Hampus drack upp sin sista öl fortsatte jag och Emma vår lilla vandring till konsum för att köpa lite frukt och dricka, sedan var det ZINKEN som gällde.. ;) när vi gjorde entré var det Markus Krunegård som körde, underbart bra han va! :D kärlek! Sedan körde öven Miss Li några truddelutter, även det mkt bra! :D Regnet upphörde och värmen från allt folk vällde in över konsertområdet, var verkligen en lättnad, underbart! :D


Här inne var'e! :)

Awww Emma the man fryser nog aningens I think.. ;)

Jag är glad men kall, ni ser ju, man har ju axlarna enda upp till öronen, hehe.. :P

Lite svårt att se, men det är Markus Krunegård.. :D

Keep it gangstaah homie broo! haha.. :P

Senare kom även Anna och Hampus infarandes, så truppen var samlad! :D När Winnerbäck gjorde entré blev folk som galna, och som jag nämnde innan var det en magisk konsert, underbara låtar att sjunga med i och drömma sig bort.. :) Mums på det! Bäst var nog "Solen i Ögonen" eller "kom ihåg mig" haha vilket DRAG! :D Själv stod man som en tok och sjöng + hoppade med armarna om Anna och Emma.. :) aaawww de två tjejorna är verkligen underbara, kärlek till dem! ♥


Vi tre innan konserten.. ♥

Haha hela fyrmannalaget samlat! ;D



Winnerbäck! Svensk musik när den är som BÄST! :D

Efteråt fick man trängas ut så gott som det gick, fick dock x antal plastmuggar på fötterna och benen blev insvepta i plastpåsar, men det gick prima! :D Åkte hem själv då Anna stannade en stund i stan med Hampus och Emma hängde en stund med sin lite smått påverkade bror, haha för att sedan åka till sin pappas lägenhet.. :P Liiite småläskigt var det att stå själv på tunnelbanan, men whatever.. ;) Träffade endå bror på roslagsbanan sen, han var också på konserten if yaa wonder.. :P Väl hemma (ca klockan 02.00) var både trötta och hungriga, men lyckliga efter att ha sett en sådan konsert, Stående applåder till den! :D

TACK FÖR EN OFÖRGLÖMLIG DAG! :D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart, kör en sthlmströja du med ;D

2008-08-10 @ 11:43:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Jag va där förra sommaren på hans konsert! Riktigt bra!!!

2008-08-10 @ 19:06:41
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0