Yummy Yummy Yummy

Skönt med Fredag, men en rikigt trög dag i skolan.. :/ trodde verkligen att allt skulle gå fort som blixten då vi endast hade tre lektioner, men icke, här pratar vi snigeltempo...livet funkar inge bra för mig right know och dessutom har jag fått spänningshuvudvärk bara för att min nacke inte vill lyda mig..hmm kanske bli sjukgymnasaten i slutänden trots allt..dagens höjdpunkt blev dock sushi at mandarin city med Alex, vi hade håltimme så vi skippade den traditionella salladslunchen och körde på sushi.. :) buffé och allt! :D vi satt typ och åt, förstummade av läckerheterna, men Alex vann på att äta mest om man säger så, hela 26 bitar!! :O GALET! själv lyckades jag trycka i mig 12 bitar, klent I know.. ;) efteråt fortsatte vi lite på det japanska temat och besökte lite japanska mataffärer, hehe så kul att strosa runt där, man hittar en massa knasiga varor, jag menar vad sägs om en chokladkaka gjort på pasta? :P eller en rulltårta som var lika grön som den gröna gubben vid övergångsställena.. :P coolers om ni frågar mig..åkte sedan tillbaka till skolan och kämpade oss igenom den sista lektionen nämligen religion med Emma..ganska skojig lektion, klassen var för en gångs skull aningens eniga vad vi tyckte va viktigast i livet, dessa stod som de 5 segrarna: Familj/vänner, djur, kärlek/uppskattning, hälsa och frihet, pretty good huuuh? ;) Jag diggar ju kärlek mest av allt, det är underbart ju! ;) eller är det inte så the beatles sjunger: All you need is love, jag gillar de pojkarna måste jag säga! :D


Dagens lunchställe.. :D

Efter skolan styrde jag min kosing in till stan för at inhandla ett par nya ridbyxor, så man slipper kallas "pösbyxan" av Milla i all framtid.. :P Hittade ett superfina par på den "billiga" delen, fast de va asfräscha, helskodda och hela köret.. :) men jag kunde inte låta bli att bli irriterad på en kvinna som också skulle köpa ett par ridbyxor, hon var lite "finare" av sig och kom bärgis från något snobbigt område på Östermalm.. ;P iaf hon gick runt där med sin väninna som plötsligt pekade på de ridbyxorna jag stod och kollade på:

Väninnan: Men ska du inte kolla på de där ridbyxorna, de är ju lite billigare?
Kvinnan: Nej, asså de är inte bra, inte alls min stil, de här lite dyrare är bättre..
Väninnan: Men är du säker på att de inte är bra?
Kvinnan: Ja jag kan sånt vet du..

Åhh bara för hon har en herrgård med 100 dressyrhästar och jag bor in tha ghetto.. :P jaja jag ska inte missunna folk, kul kul..lalala jag har inte sagt någe.. ;) suckade djupt efter betalningen då jag såg att det nästintill spöregnade ute, att jag ALDRIG lär mig att ta med mig ett paraflax, att det ska vara så svårt å trycka ned en i väskan..så jag kutade ut från affären och höll i farten på att halka ned för hötorgets ingång till tunnelbanan, kul de hade vart å stått på huvudet i rulltrappan..men så var nu inte fallet som tur var, annars hade jag aldrig velat visa mig där igen, det är en sak som är säker :P åkte sedan hem mot kära berga, min mp3 valde bara en massa kärleksballader, vilket dock var mys på en varm buss i regnet.. ;) mmm trevliga Fredag..nu ska jag kila..men ha en mysig kväll folks!

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: malin

suck, snobb tant!, hon kunde säkert inte rida heller XD

2008-08-29 @ 20:32:12
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0