Vet ni...

....jag vill ha tillbaka mitt långa hår...miss it very much...nu har jag min välkända propeller till hästsvans istället, haha bara inga olämpliga människor kommer med fingrarna i min sk "propeller" och påstår: "GUD du har så himla söt liten propeller till toffs, *snurr, snurr*" Haha det är underbart, not.. ;)


Rest in peace mitt långa hår, nu ligger ni slängt och dumpat i någon äcklig papperskorg hos frissan.. :(

Och jag kanske ska satsa på att skaffa röda linser, pretty hot don't you think? Hehe.. :) Äsch nu är det ner och terra bror som gäller, innan man beger sig ut på nya äventyr.. :D

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Nice bild!



du kan få låna lite hår av mig när jag klipper mig!

2008-08-01 @ 14:07:49
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0