Walkin' Back To Happiness

Godmorgon...eller Godförmiddag om man så vill! :D Precis återvänt hem från en uppfriskande promenad i det berömda "spåret" som numera inte är något spår men det duger bra för mig på landet i "bergahood".. ;) Under promenadens gång lyckades jag nästintill att spräcka min mp3:s högtalare då jag för full volym lyssnade på Beatles, de är verkligen musikaliska genin, synd synd att jag inte levde på den tiden de var populära och alla i bandet levde, hade SÅ gärna velat sett en konsert med dem, stå där längst framme och skrika som en galning och nästan svimma pga deras snygga kläder, frääsiga hår och söta ansikten.. :D haha..hade vart en dröm! men så är man olyckligtvis född på 90-talet, liite för långt från den tiden maybe, men seriöst 90-talet? det måste nästa vara den tråkigaste tiden att vara född på, jag menar 80-talet hade ju vart någe, men men vad kan man göra åt det nu? nej jusste ingenting.. ;) iaf tillbaka till min händelserika promenad där jag också fick hoppa över ett antal grodor som skulle korsa stigen i jakt på något gömt vattenhål eller liknande, grodor är bra söta tycker jag, med sina långa ben och knubbiga kroppar..minns en gång när jag fångade in en groda som jag trodde jag skulle ha som ett husdjur, FY va hemsk man var då, fast jag var ju liten så jag "förstod" väl inte, det är det man MÅSTE skylla på för att inte ses som en djurplågare, men iaf den grodan såg ut som en sticka när jag till slut tog det KLOKA beslutet: Nämen OJ den ser inte så frisk ut, kanske bäst att släppa ut den!? Jo det kan man väl säga, undrar hur länge den överlevde där ute innan en fågel fick syn på den stackars utmärglade kraken.. :S Usch jag skäms, men idag läser jag ju ett djurvårdar program på gymnasiet så things change! :D haha...

 
En skön Beatles låt, låttiteln passar verkligen bra idag: "Here comes the sun" och det är SOL idag! :D

Nej ni, nu ska jag äta lunch, magen börjar utveckla ett vulkanutbrott inom mig right know så mot kylskåpet! Sen MÅSTE jag verkligen hänga upp mina nytvättade jeans på tork så det inte blev som sist, de hann inte torka och jag tog på mig dem halvt blöta, så de töjdes ut till pappas storlek på jeans, ingen succé nej nej.. ;P

Må gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Solen varade ju tyvärr inte länge idag...

2008-08-11 @ 17:46:48
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Milla

HÖHÖ! Åt vääärldens godaste sushi i New York och i San diego. Mums! Men du,, finns california rolls över allt eller är det bara en grej i just Kalifonien :O förlåt mig för min okunnighet inom sushins värld



peace out brotha !!

2008-08-11 @ 18:34:33
URL: http://mill-aa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0