2 dagar kvar!

Nu är det faktiskt bara 2 dagar kvar till julafton och ÄNTLIGEN har jag fått lite julstämning! Det var verkligen på tiden känner jag och trots att det ännu inte finns någon snö på marken utanför, men man får helt enkelt lära sig att leva med det när man bor aningens neråt i landet...Iaf pappa har vart till byn och köpt en jättesöt och fin liten gran ,så nu luktar det sådär härligt "juligt" här hemma av barren.. :D sen tog vi fram alla tomtar, ställde fram allt julgodis och jag klädde granen samtidigt som pappa spelade upp "Absolute Christmas".. :) åhh man blev varm i hela kroppen..även om denna jul inte kommer bli densamma som de andra så hoppas jag endå att det ska bli mysigt..för det är under tider som dessa som man saknar dig som allra mest..


Fönstrena fick sig även dem en liten jul-pimpning! :D

Min favorittomte var på plats! :)

Familjens speciella julgranskula, AIK, Emma I know you like it! ;D

Såhär fin blev våran gran iår! :D

Och även min lilla kissekatt Melvin ville vara med i julstöket.. ;)


Melvin trivdes som fisken i vattnet under alla tidningspapper! :P

Men blev lite trötter efter minuter av bus.. :P

Säger GOD JUL i förskott till er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, anna you know i don´t lika that kind of balls ;) haha

<3<3

2008-12-22 @ 13:16:03
Postat av: Emmsing:D

Usch AIK:S djurgården ska det vara :P hahha bryr mig fatkist inte... i alla fall inte så mkt:P hahha Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2008-12-22 @ 18:52:43
Postat av: Anabanana :D

Haha sure you do bro, give tha balls some time, and then you will see..haha.. ;) <33



Haha Emmsing du har OCKSÅ fel, AIK is the shit de vet alla, haha.. ;) hoppas du har det mys i fjällen! Pusshej ÄLSKAR dej!<33

2008-12-22 @ 19:56:28
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malin

haha skrattar åt din favvo-tomte hahahaha XD

2008-12-22 @ 21:20:22
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

hahha sure:S :P ! Jag har det super mysigt i fjällen:D Saknar dig:D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2008-12-23 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0