Fick..

..den hära listan av en vän som tyckte jag gott och väl unde fylla i den, sure liksom, jag hjärta listor! :)¨

Nämn någon som gjorde dig glad igår:
Jannesson för vi hade "Bonde söker fru-kväll!" :D kan inte bli annat än glad!

Vad gjorde du kl 8 i morse: Då satt jag bänkad och klar inne i sal 5 och väntade på att Tomat Thomas skulle ropa upp oss så vi kunde sätta igång and do some work! ;D

Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Då stod jag nere i badrummet, jämförde muskler med bror och raspade nötterna..

Det sista du sa högt: "Haha liiite skillnad va!" (när vi jämförde musklerna :P)

Vad var det senaste du köpte: Ett äpple and uno tuggummipakete på Danderyds ruttna kiosk på väg hem från plugget!

Vad är det för färg på din ytterdörr: En äkta "viting".. ;)

Vad är det för väder hos dig just nu: Regnigt och blött, riktigt deperimerande actually..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaaaa! :) sånt måste man ju bara tro på vettu!

Sover du tungt: Knappast..

Drömmer du mycket: Ojaa, galet mkt, känns nästan som om det händer mer i mina drömmar än i det verkliga livet.. :S hehe..

Mardrömmar: Ne de onda drömmarna finns det inte många av.. :) thank god for that!

Vilket ämne är roligast i skolan: Ekologi, alla ämnen med "Vronkan" e skoj!

Trivs du med ditt jobb: Oja, värsta chillpill jobbet har man! :) gosa och ta hand om djur samt breaka loss till musik, inte illa.. ;)

Favoritklädsel: Leggings med små söta tunikor, då trivs Annsing som bäst! :) men jeans e ju också en klassiker!

Favoritlåt just nu: Melissa horn - Kvar i nåt jag lämnat, himmelskt bra!

Vad ser du om du tittar åt höger: Mitt fönster.. :) 

Vad gör dig glad just nu:
Hmm..kan inte säga något.. :S

Vad ska du göra härnäst: Jag ska mysa i sängen med lite musik..

Höger eller vänsterhänt: Höger ya know! :P

Humör just nu: Lite ängslig och orolig blandat med lite ångest..

Klädsel just nu: Baggy jeans å en söt liten orange kofta.. ;)

Musik just nu: Melissa Horn - En famn för mig

Sommarplaner 2009: En plan är iaf klappad å klar, RHODOS 09! :D

Hur många kuddar sover du med: 2 kuddar blir bra för mig..

Spelar du nåt instrument: Nej men äsch jag vill! :D skulle va coolt med trummor, har dock spelat fiol i x antal år :) schtekigt ja! :)

Morgon eller nattmänniska: Definitivt en nattuggla är jag! Krävs mkt tjat innan jag kommer i säng..

Vilka är viktigast för dig: Finns många, de vet nog vilka de är! :)

Bio eller promenad: Jag är ju lite av en "promenix människa" men bio med någon man tycker om är aldrig fel det heller, så det blir oavgjort.. ;)

Är du kittlig: Beror på VEM som kittlar, tihii.. ;D

Stjärntecken: Vattuman..

Äckligaste insekten: Bärfis, yuuuh jag tål dem inte..

Vad vill du jobba som? Åhh svårt, men något inom biologi I think.. :)

Vad gör du om du får hicka? Svär, och håller andan! :P

Vad längtar du mest efter just nu? Solen, värmen och ledighet!

Hur svarar du i hemtelefonen? Svarar aldrig, haha, men om jag gör: "Hallå det är Anna!"

Hur svarar du i mobilen? Hmm typ: "Aaa hej!?" haha charmigt.. ;)

Antal timmar sömn inatt? Jisses, hmm kanske 6 timmar.. :S

Vem sov hos dig senast? Min kissekatt Majsing...om det räknas?

Vad ser du fram emot? Åhh jag veet..! men ok nått mer, jullovet, Idol finalen i globen, studenten, Rhodos å mkt mkt mer! :D

Vad vill du ha just nu? En kram av någon sötis!

Vem längtar du mest efter? Jobbigt att säga..

Vilken buss åker du oftast? 624:an, that's my ride!

Vilken årstid är det nu? Vinter.. :(

Anser du dig själv snygg? Nej sällan, men ibland så..

Har du varit kär? Jomen det har man väl..

Är du kär nu? Tihi venne.. :P























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0