Final i Globen!

Skrev inget igår, too busy.. ;) Skolan, plugga i bibblan där man ävan fann flitiga Emmsing, träning på Friskis, barnvakt åt busig brorson, MASSA plugg och avslutningsvis lite TV..Andra Avenyn ya know! :D

Nu sitter jag i datasalen i skolan! Ni kan ju gissa vad jag gjort nu de senaste timmarna? Jo, pluggat! :D haha det man lever för nuförtiden känns det som, men nu är det bara EN vecka kvar sen LOV! Väntar på att Emmsing ska messa mig, vi ska träffas inne i stan, äta sushi, mums vi är bäst på det! Sen ska vi ju gå på Idol finalen ikväll som äger rum i Globen, rooooligt! Hoppas på värsta draget, vem jag hejar på vet jag ärligt talat inte, men må bäste deltagare vinna säger jag! ;) så kolla om ni ser mig på TV folks, inte för jag tror det..men men..några i klassen föreslog att jag skulle vara iklädd min plojfoto utstyrsel "Hula Hula brud", för att de skulle filma mig, men hmm blir nog rätt kallt så det förslaget läggs nog på hyllan.. :P

Idag i skolan har vi ju Lucia också, mysigt, fast det var ont om lussebullar vill jag lova, alla ettor hade nallat dem, STACKARS Alex han fick BARA tre stycken till skillnad mot förra årets 12 stycken..jag, Sandrorna, Malin och Kamilla lekte med stearin, busigt! :D Sen var det ett lussetåg vid maten också, Erika och jag funderade på att ragga upp några "stjärtgossar" haha jag fick ont i magen av skratt! ;P

Nu har Emmsing ringt, hon är vid univeristet, MÅStE kila! 

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: malin

haha stjärtgossar, haha era busar !



hejja på kevin, fast båda e bra =)

kollar efter dig :D

2008-12-12 @ 19:35:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHHAA, jag fick också såå ont i magen :D HAHAH, vår humor är bäst! HAHA!

2008-12-12 @ 22:38:52
Postat av: Anabanana :D

HAHA OJA Erika, vår humor e bääst! :D Tacka vet jag stjärtgossar liksom! ;)

2008-12-13 @ 18:54:48
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0