Idol Finalen!

Jaa jag tänker tyvärr inte skriva så mkt om kvällen igår, får helt enkelt låta bilderna tala, sen blir det ju lite bildtext under of course! :D Vill tacka världens bästa Emmsing för en wonderbar kväll! ♥ sen är jag inte så pigg på att skriva pga av att jag har en jobbigt isittande huvudvärk, ont och hes i halsen pga alla låtar man sjöng med i igår..tihii..och sen fick jag nyss ett nervsammanbrott på min dator som har ett bredband med hastigheten på 0..JAG BLIR GALEN! Ni skulle ABSOLUT inte hört min svordomar och mina knytna nävar som jag bankade i bordet..ÅÅÅH! Iaf, här kommer bilder:


Innan Idol Finalen i Globen åt vi en smarrig sushi middag på vårat lilla favvo sushi krypin som ligger alldeles bredvid konserthusen vid hötorget.. :) så mysigt litet ställe! Sen är det ju inte ovanligt att vi två väljer att äta sushi, sushi-narkomaner är vi båda två så..men se på bilden, är det inte konstverk?

Bästa Emmsingen med pinnarna i högsta hugg! Sen så kunde vi inte hålla oss, även fast vi innan beställt extra bitar på våran meny så slutade det med att vi beställde in två bitar till vid sidan om + extra mkt ingefära, haha totallt åt man 14 bitar, skulle utan tvekan fått ned lika många till! :P

Såhär ser det ut invändigt, mys mys! :)

SUSHI...Mmmmm I LIKE! Haha fast det blev lite för mkt salt soja kände jag, var nämligen törstig resten av kvällen, Emma fick säga till mig så jag inte drack upp hela Lokan som vi delat på, hehe.. ;) sen så blev detta den dyraste sushi middagen ever för min del..vågar jag säga? ok here we go, allt gick på 139 kr..men som sagt TOTALLY worth the money!

Sthlm's stolthet, Globen of course! Jag menar, se så vackert! ;) Turning tourso och ja..något som Götet är känt för? ok inget, haha anyway..släng er i väggen! :D

Jag, frysandes och med ett paraply vid en stor fin gran utanför Globen! :D Och vi irrade runt ett antal varv innan vi hittade in, och jag passade på att dra min Globen horse show historia för Emmsing, den gången jag kom helt bort mig men sedan hittade dit lite för sent då det redan hunnit bildats en milslång kö :P men denna gång gick det som smort att komma in! :D

Självklart kunde vi inte motstå att ta några gratis "Heja Kevin" tröjor som ett par pojkar så snällt delade ut, dock så undvek vi att ha på oss dem, haha men vill ni veta en hemlis? Jag sov i min inatt, HAHA! Perfekt som nattlinne typ.. :) Ni kan ju gissa hur bror skämdes för mig.. :P

Typ en timme innan sändning..och ni vet att Danny var där ni som såg? Ni kunde gissa min lycka, jag skiter i om jag känner mig som en fjortis med ett ton lager idominsalva runt läpparna och med stora bokstäver i pannan där det står Danny, men han är SÅ snygg! Haha kommer alltid tycka det..Emma suckade djupt åt min lilla Danny hysteri, men ok sååå farligt var det inte, men ett å annat: "Åhhhh" fick man ju fram! :P

Precis innan, båda två lika nervösa, guess why? För vi INTE ville hamn i bild på TV:en, haha, mesiga är vi!

Kevin var först ut, grymt! Värsta draget hela kvällen lång! :)

Alice, också grymmers! :) Jag kan faktiskt inte säg vem jag tyckte var bäst men KEvin har vart "jämnast" om man säger så.. :P men när Alice sjöng "Heavens on fire" då satt man inte helt stilla om jag säger så, sen sjöng man med så stämbanden brast.. ;)

Åhh när Il Divo sjöng, Emma och jag satt där med gråten i halsen och tårfyllda ögon, så fint! Hej å hå gåshuden liksom!

Den forna Idol deltagaren Yasmine stod vid oss och flasha lite.. ;)

Sen stod KEVIN som segrare..! Wiiie! Ni skulle sett mig och Emma innan, ståendes, krokarm, samtidigt som vi kollade på varanndra höll för öronen (vilket knappast hjälpte men haha) och viskade lite : "KEVIN snälla, KEEEVIN!"

Sen vart det värsta konfetti regnet! :D Ville också va med och leka i regnet ju! :P

Glada och nöjda efter kvällens lilla show!

Och..GRATTIS KEVIN! :)

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Ja kvällen var verkligen GRYM! Tack så mycket! :D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2008-12-13 @ 11:55:51
Postat av: Anabanana :D

Måste göras om, SÅ skoj!:D Nästa lilla tripp vi gör blir ju till SPA:et you know, fräscha upp oss lite i det dystra vintermörkret! haha :) Wiie! Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2008-12-13 @ 19:10:16
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: mallan

å va roligt det måste afrt dä inne, satt typ o dansa i soffan hemma ;P

fina bilder :)

2008-12-13 @ 20:12:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Hahha ja det måste verkligen göras om:D ! Jo men precis det ska bli grymt mysigt:D har några ideer:P hahha Pusshej ÄLSKAR DIG<3<3

2008-12-14 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0