Jaha ja..

Jisses det där med att sova bort eländet kunde jag bara glömma..Hade dessutom världens rörigaste dröm med en massa människor som var skitförbannande på mig + att jag tillverkade knäck i stora bullformer.. :S haha lite kul var det iofs men resten..ojojoj människor som flyttade enda upp till Gävle för att komma bort från mig.. :O man börjar ju undra...men iaf min dag, inte alls rolig, rakt igenom hängig..stannade hemma från skolan, pluggat på religion, fått i mig lite mat, sovit, lyssnat på en massa musik, regnet har bara öst ned utanför.. :( och det där vädret gjorde ju inte saken mkt bättre..så jag gick och la mig för att sova bort några timmar, men lyckades man? nej somnade till en kvart innan jag var klarvaken igen..

Dagens höjdpunkt måste iaf vart "Lilla Julafton" i form av att jag fick två skivor jag hade beställt, The killers och Melissa horn, jäkligt bra var det! + att min söta pappa offrade både tid och pengar på att köpa sushi åt mig på vägen hem från jobbet, snällish! ♥ makes me happy!
Men nej nu är det dags att turen vänder för mig, eller rättare sagt humöret..ska supa te nu mina vänner, ha en mysig kväll! Sen beslutade jag iaf idag att det bli bakning av saffransbullar på lördag! :D

Och congratz to my homie Emma som klarade Gillinge banan today!! :D :D
Och jag säger bara mina vänner, så goa och söta, ni är BÄST!♥

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: malin

saknade dig idag!!!

glöm inte att du måste fast det känns värdelöst..



puss o kramar, kom imorgon!

<3333

2008-12-02 @ 22:03:49
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0