Klagoanna

Idag har det vart en liten kämpig dag..övervägde faktiskt flera gånger att gå hem, men jag kämpade mig igenom hela skoldagen, fast när det var mentorstid och alla i klassen stannade längre för att prata om studentflaket så orkade jag inte stanna längre, smet ut från salen och hemåt...känns som det kvittar just nu, orkar faktiskt inte bry mig, litar på att klassisarna fixar någe bra..tråkig som satan e man, men humöret mitt var inte alls på topp..

På tunnelbanan och bussen på väg mot Berga spelade jag i princip samma låt om och om igen, ingen favvo kanske, men den fick mig på lite smått bättre tankar, var Chris Brown och Keri Hilson med superhuman, kan ju lägga upp den så ni får höre..åkte raka vägen till Friskis, eller njaa jag var lite tidig så jag gick in till bokhandeln och bläddrade i böcker samt luktade på en massa häftiga teer, jag vet låter ju helskumt att de har de i en bokhandel men det är ändå Åkersberga vi snackar om people.. ;) sen var det Friskis, min kropp funkade inte alls, kände mig allmänt eländig där på golvet..kändes som om det gjorde ont i varenda muskel.. :( men sedan på slutet blev det dock lite bättre..! :) buss hem, promenad i lera och sedan hemma i värmen..bro min fick dock inte se min bästa sida, blää kände mig bara grinig och sur, inte alls min dag idag..


Banana goes R'nB, men denna e fin.. dock lite sorglig..

Sen kom papi hem, vi tände ljus vid middagsbordet och mumsade soppa och våfflor som vi gräddat i vårt nya flashiga våffeljärn, mysigt och oääändligt gott! :D så längesedan vi åt det, love it..! efter middagen blev det massa plugg i form av religion och buddhismen, ganska intressant iofs.. :)

Förlåt min kära läsare att jag klagat så mkt idag, men ibland måste man få ur sig lite och idag var det just en sådan dag, fybubblan, ibland blir jag bara så arg på mig själv, har lust att ta mig i kragen och skrika: "Meeeeh ryck upp dig NU!" dock så är det inte alltid världens lättaste...och suck...alla dessa tankar.. :S

Får sova bort det och hoppas att man vaknar lite gladare och bättre till mods imorrn. :)

Puss och Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

vi kan billda en blogg ihop o kalla den "klagobloggen" (;

älskar dig :)<3

2008-12-02 @ 10:47:27
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Du vet var jag finns och vad mitt nummer är! Du är GULD värd hjärtat! Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-12-02 @ 16:09:38
Postat av: Anabanana :D

Aw älskling tack! <3 Du är också GULD värd! Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2008-12-03 @ 23:30:25
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0