Klockan är ju mkt!

I'm a blonde bimbo girl in a fantasy world! haha fick lite nostalgi så jag vart pinsamt nog tvungen att ladda ner den låten och sitter nu och diggar på för fullt.. ;) Come on barbie let's go partyy! Oooh härligt!

Ikväll var det hem till Emma my little homie som gällde, vi glodde på Bonde söker fru of course! Men vi blidde ju aningens besvikna nä de inte visade så mkt at Elias som vi hade velat, hehe, vi är totally sålda på honom.. ;D sen så höll vi på att garva ihjäl oss våra fantasi nyårsplaner, hennes mamma blev nog lite nyfiken när vi satt där och så gott vi kunde försökte hålla oss för urflippat garv..jag menar låter inte detta som ett dröm nyår: Vi breakar loss på mattan, alla ........... vänner står runt om och hejar på, vi får ett ton daiqiuris kastade på oss och skriker "Happy fucking neew year!!", ....... kommer och tränger sig in i folkmassan med värsta chockade ansiktsuttrycket, HAHA kan se det framför mig, What?! Vad gör NI här?? sen så sover vi på golvet och har morgonrockar som täcke, haha jisses ni förstår nog inte, men skojigt! Sen så lääängtar vi till Rhodos 09! :D wiiie, efter vi lekt lite bönder så var det dags för mig att kuta hem medan snöflingorna dalade nedför himlen! :P mojsigt!

Nu ska jag sussa lite innan man ska upp och åka lite mysig buss igen, dröm sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0