Kväller..!

Ja så börjar denna tisdag lida mot sitt slut.. :) Har precis vart på Liu's sushi med pappa och bror och avnjutit en Mamma sushi med två bitar extra lax, haha den märks verkligen att jag är stammis där för ni skulle hört hon som man tar beställningar av:

Jag: Jag tar en mamma sushi..men med...
Hon: Två bitar extra lax kanske?
Jag: Haha PRECIS!

Iaf så var det underbart gott som vanligt men pappa och bror har fortfarande inte fått in snitsen med att äta med pinnar.. :P "Äta med pinnar kurs" nästa kanske.. ;) Tråkigt nog blev det ingen tisdags tradition med girlsen denna vecka heller..Flodan skulle jobba sent och jag behövde plugga, suck vart tar all fritid vägen nuförtiden? man har så sena dagar i skolan och SÅ mkt inlämningar och prov att man knappt hinner med att "leva", ska livet verkligen behöva va så? visserligen trivs jag med att plugga, men nån måtta tycker jag det endå ska va, ÄNNU ett av mina i-lands problem kanske vad vet jag? Iaf imorrn kanske vi satsar på "Bonde söker fru" kväll, hope so!

Nu hojtar pappa om att fikat står på bordet, mina lussebullar ska invigas, fast jag kör nog på en mango! :D Förresten TACK alla söta vänner som kommit ihåg min namnsdag! ♥ För varken pappa eller bror har kommit ihåg den än så länge iaf, haha, glömska? OJA.. :P

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Du och jag stammisar(stavning tack:P) på Sushi baren:D hahha det är så grymt gott och jag vill äta det snart igen med det bästa sushi sällskapet:D Det vill säga du!:D:P Grattis på namnsdagen igen gumman! Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-12-09 @ 21:02:16
Postat av: Anabanana :D

Jaaaa det måste vi göra sötis! :) Bästa sushi sällskapet ever e du! :D Aww tack igen! <3 Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2008-12-09 @ 22:24:33
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malin

å vet du jag pratade med dig så länge så GLÖMDE jag bort att du hade namnsdag idag, som vi tjatade igår om det liksom , helt förkrossad vart jag nr ja kom pådet :(

men jag säger grattis nu istället ;P

<3 många kramar till anna på namnsdagen!

2008-12-09 @ 22:31:29
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0