Mamma Mia here I go again

Igår var det en trevlig liten filmkväll hos Annapanna! :) Vi kollade givetvis på Mamma Mia och jag måste erkänna att det är vääldigt svårt att inte ryckas med i musiken, man sitter och gungar lite fram och tillbaka, samtidigt som man gör sitt bästa för att sjunga med.. :) Vi hittade också kareoke versionen, men vi spar den till ett annat tillfälle.. ;) sen så drack vi orientaliskt kanel te och frossade mandariner.. :) En supaah trupaah bra kväll, så skoj att få träffa Anna igen och skönt att få prata lite! :) Danke schöön senorita! :D

Idag då, BARA massa plugg för min del, två prov imorgon att beta av, men det ska nog gå bra.. ;) hoppas jag iaf..som sagt: "Tänk gröna kryss!" sen ska jag träna lite på Friskis va tanken, looking forward to that och finally så har min lilla familj faktiskt blivit bjudna till Flodby's på middag ikväll.. :) trevligt trevligt! :) Sådetta ser ut att li en bra söndag trots min panik inför proven, men det ska lösa sig, man gör sitt bästa right? Man kan inte alltid ha sådana krav på sig sjäv har jag lärt mig, men självklart siktar man högt för ett MVG, det kan jag ju inte direkt ljuga om.. ;)

Men vi höres! ♥ 

    
Ett klipp ut filmen, älskar den här låten!

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Älskar också den låten :D den är så himla bra haha. Hela filmen är ju GRYM! Bästa film nästan :D:D Pusshej ÄLSKAR DIG<3<3

2008-12-14 @ 10:35:53
Postat av: mallan

åå jag MÅSTE ju bara se den där filmen !

hahhah , roligt när dem dansa me simfötter XD

2008-12-15 @ 20:14:32
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0