Mmm..

..idag har jag vart hemma, ont i mage och huvud, hemskt och illa.. :S Och jag som var SÅ taggad för Jessicas å Kamillas Friskis pass på idrotten, ack så trist det känns.. :( Istället har man suttit och pluggat på ekologi dagen lång, ganska intressant, men fy så komplicerade ord som finns..jaja resten av kvällen blir väl bara ännu mer nötandes av ord och ekologiska termer, hejåhåå! Och jag som SÅ gärna ville se Bridget Jones dagbok ikväll..hmm men det kommer fler tillfällen...Just nu så läängtar jag verkligen tills imorgon efter skolan, DÅ kan man åka hem och veta att detta var det absolut SISTA provet för mig denna termin, JISSES va jag ska fira med skumpa när jag kommer hem sen, wiie! :)

Nej nej nu ska jag läsa om organiska material, nettoproduktion och andra mojsiga grejer, mmm I LIKE! ;D Sen så fullkomligt älskar jag ordet "Sötnöt", gulligare ord får man leta efter!


Haha hittade denna bild som gör mig lika glad varje gång! ;)

♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: mallin

du behöver inte va ledsen, tror inte dem skulle göra sitt friskis pass idag :P

2008-12-16 @ 19:19:02
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0